knall og fall og ellers strålende….

Kveldstur til

Lisjevatnet og Mosvatnet

PÅ SYKKEL!

🚲

Å sykle på grus er en kunst i seg selv…
Har ikke gjort det siden barneår…
Og tøff er jeg ikke lenger…
Så dette kan gå begge veier…
Men, pytsan – vi koser oss på tur!

 

El-sykkel er tingen når kreftene ikke strekker til
Så kan man blåse så mye som man vil over at det er EL-sykkel… jeg har selv gjort det, blåst over det… hehehe  Men nå er det kjekt å ha!

 

Lisjevatnet

 

Vakker kveldstur – men ekkelt å sykle på grus med masse store og mindre steiner som rullet under hjula…
Og det måtte selvfølgelig ende med knall og fall for meg….
Balansen er så som så…. og høyre fot er ikke helt som den skal være… og opp i alt, grus og ubehag – og der stupte jeg rett i grøfta

Og litt av grunnen var vel at da jeg stoppet opp litt og skulle starte sykle igjen, hadde jeg ikke skrudd av/ned “gassen” på el-sykkelen, og der føyk jeg ut i sida og mista balansen og stupte rett i grøfta.

🙈
Turfølget var langt avgårde… og der lå jeg… heldigvis hadde jeg hjelm!
Tanken var å ta en selfie der jeg lå… men det blei for domt… nesten som i den reklama på TV
Ingen brudd… men noen skrammer her og der…. og turen trillet videre 😀

 

 

Sykler på… men resten av turen på grus – så triller jeg sykkelen ved min side i alle nedoverbakker….  Sånn blei det med den saken…

Jepsipepsi 🤣

 


Framme ved Mosvatnet!

 

 


Litt morsomt her – grensen mellom Ulstein og Hareid

 

Nydelig !

Men godt å komme hjem  😀

15 kommentarer
      1. Har man lært å sykle EN gang glemmer man det aldri, i følge C…. men balansen må trenes…. men det er veldig morsomt å sykle – der det er fine veier :_D

    1. Huff, det er akkurat det jeg er redd for også. Spesielt på grus. Har stupt over styret selv i grus, og det uten hjelm. Sykler aldri uten hjelm etter det. Og elsykkel er kjekt, men viktig å ikke ha full gass nedover, og om en skal stoppe. Vi lærer etterhvert 😉🥰

      1. hihihi vi lærer…. jeg skulle få undervisning av C ang Elsykkel men jeg kunne det sa jeg,…. nå lærte jeg i allefall noe 😀

    2. Så flott på Hareid og Ulstein.
      Fantastisk å se og lese.
      Bra at det gikk bra
      med knall og fall og skrubb, som du hadde unngått hvis du hadde holdt deg hjemme. Og vi er mange som da hadde gått glipp ditt gode blogginnlegg.
      Takk Mette for knall og fall og fin tekst og flotte bilder.

      1. hahaha takk for det du 😀 Ja vi kan ikke bare sitte hjemme – det skjer det ingenting 😀 I allefall ingen knall og fall og bilder fra naturen 😀 Lag deg en fin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg