krim…nervepirrende og chunky… og høstdepresjon…

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

God morgen Norge!

 

I skrivende stund svever skoddedotter forbi, regnet har stoppet og det har blitt meldt fint ver ut over dagen.
Her surrer God morgen Norge og hunden Leia ligger rett ut på gulvet.
En god morgen rett og slett, utenom stiv nakke og slikt som følger veret….  🙂

 

 

I bloggverden er det slik i dag:

 

 

Plass nr. 25 = KJERRINGTANKER
Krim del 3

 

 

Plass nr. 55 = ELISEAMANDA
Nervepirrende kveld + chunky mariusgenser

 

 

og

 

 

Plass nr. 100 = HANNEHOME
Tips for å unngå høstdepresjon

 

 

Kjerringtanker skriver krim. Spennende lesing!
Jeg elsker krim.
Og den som har fått hårene til å reise seg på hele meg, det er Jo Nesbø sine bøker.
Unni Lindell er også en flott krim-forfatter!
Så husker jeg ikke alle forfattere…
Men krim er gøy!

 

 

Jeg har ikke hatt strikketreff noen gang, men strikker jo av og til i sosialt lag.
Og mariusgensere har jeg strikket noen av – og det er en veldig fin genser, der man kan mikse med farger akkurat som man vil 🙂

 

Jeg blir ikke deprimert når høsten kommer.
Jeg elsker høsten og mørketiden.
Liker så godt når det er mørkt ute, og tenne lys inne.
Men jeg vet om mange som IKKE liker denne årstiden – og som helt ærlig sier at de blir deprimerte, og ikke får til å gjøre noe denne tiden, da det blir så fort mørkt ute.
Men det går an å engasjere seg i ting denne tiden også.
Jeg går jo på kor og aktiv treningssenter.
Kanskje ideen for mange er å ha noe å gå til?

 

 

 

#blogg #bloggeretopphundre #blogglisten #blogglistentopphundre

2 kommentarer
    1. Hmmm – krim tør jeg jo ikke å lese, hihi……! Men prinsessa var på strikketreffet til EliseAmanda igår – det hadde vært orntlig koselig! Høstdepresjon får jeg ikke, tror det er mer vårdepresjon i meg utrolig nok….! Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg