laurdag – grip dagen

 

Laurdagen starta med eit plask
Ikkje heilt plask, men rettare sagt symjetak i sjøen
Klokka er ikkje passert 09.00 og badet er kryssa ut frå tankane
Monge andre hadde same ønsket som meg om å bade dinne strålande morgonen
Herlig!

 


Gårsdagens “to good to go” til lunsj i dag var heilt supert 😍

 

 

Det er ein varm dag
Varmepumpe blir installert og vi er klare for kaldare dagar
Når varmepumpa ryker, merkar ein kor kjekt det er å ha
Så no er den kryssa ut av ting som må gjerast, også
Hverken eg eller C har gjort akkurat det…. montøren som skulle kome i går,
var så snill og kome laurdag, i dag,  istaden for, då det ikkje var moglegheit i går
Tusen takk til varmepompe-montøren!

 

 

Og opp i alt så skjer det ting som ikkje er forventa
Eller forventa…
Kva er forventa eigentleg – utan om at ein skal være her ein dag til
Og kanskje to dagar til og eit heilt halvt år eller slik
Også er det nokon som ikkje får disse dagane
Når krefta får overtaket er det ikkje mykje igjen å kjempe med
Ei stjerne har reist oppover
Mange har mista eit sprudlande og godt menneske
Alt alt for tidlig
Men vi rår ikkje over slike ting
Det er berre trist
Det er tankar eg får – fordi  ei flotte dame ikkje er her lenger ❤️

🌼🌼🌼

Også går sekunda, minutta og timane, tikk takk tikk takk vidare
Det er det som er så rart
Det stoppar ikkje opp
Livet surrar og går uansett kva som skjer
Ingen stopp-knapp eller pause-knapp

Det er laurdag – ein strålande dag på så monge måta
Men eg blir litt trist inni meg
Eg veit at det går over
Men tonkane går til dei som har mista eit stort hjarte no,  familie og venner

❤️✨️❤️

 

 

 

Stå deg så vel som du kan,
inn i laurdagen og forbi

 

C A R P E   D I E M
G R I P   D A G E N

Det fins ein frydI skjøre sivI kver antydning av et livDet står ein lydFra fuglatrekkSom seie alt ska falla vekk
Det fins ein klangI malm og løvSom seie alt ska bli te støvSom nattens rovSka alt bli glømtAv denna lov e alle dømt
Men hvis eg serEin liten fuggelSå fyke lavt på gylne vingerDå plukk eg an nerMed mine hender
Så kanskje syngeDu ein sangOm himmelrik og fjerne landOm smale smauOg vildenveiOm trygge havn og farbar lei
Ja hvis eg serEin liten fuggelDå fyke lavt på gylne vingerDå plukk eg an nerMed mine hender
Så føre vindenDeg av stedNår minnet ditt e lyst i fredDet finnes trøstDet fins ei havnFor kver ein savna kvert et navn
Ja hvis eg serEin liten fuggelSå fyke lavt på gylne vingerDå plukk eg an nerMed mine hender

Så kanskje syngeDu ein sangOm himmelrik og fjerne landOm smale smauOg vildenveiOm trygge havn og farbar lei

Tekst av: Øyvind Staveland

kopiert fra nettet

8 kommentarer
    1. Nydelige bilder og vakre blomster og bad og hav…Alt er vakkert…
      Men så er det jo også tristhet å lese her ❤️ Livet må jo gå videre. Men det er trist for famile og venner.

      1. Ja det er trist innimellom – når slike beskjeder kommer – og man ikke har fått sagt “hade” fordi man trodde tiden ikke var inne før på lenge…. Livet går videre uansett…. <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg