mack mikrobryggeri very cherry christmas… hjemmelaget tikka masala krydderblanding.. og bakehelg…


BLOGGERE TOPP HUDNRE

 

 

 

God morgen Norge!

 

 

I skrivende stund er det mørkt ute ja…
Det er fredag morgen og frukosten har fått sitt innhugg…
Kaffe og havregryn – ikke noe avvik der.
God morgen Norge surrer og gĂĽr pĂĽ tv og ellers er det tidlig tidlig morgen.
En god start på dagen, tidlig opp – rolig.

 

 

 

I bloggverden er det ingen forandring pĂĽ TOPP, men ellers er det alltid noe nytt innom lista:

 

 

 

Plass nr. 25 = LASSEL
Mack mikrobryggeri very cherry christmas

 

 

 

Plass nr. 55 = MORS MIDDAG
Hjemmelaget tikka masala krydderblanding

 

 

og

 

 

 

Plass nr. 100 = FRK FRONT-END
Bakehelg

 

 

 

Morsomt med alle disse øl-sortene – for de som elsker øl 🙂

 

 

Tikka masala – den smaken er god!

 

 

Bake…
Ja, jeg har baket noe, men mest gjĂŚrbakst.
Dette må være første jul jeg “nesten” ikke skal bake til jul….
Jeg skal bake sirupsnipper….. thats it…. av småkaker….
Kanskje jeg skal bake de i dag 🙂

 

 

 

#blogg #blogglisten #bloggeretopphundre #bloggere #blogglistentopphundre

4 kommentarer
    1. Øl….. krydder….. kaker….. det siste har jeg tenkt ĂĽ bake noen av….. iallfall sandnøtter som er det beste jeg vet……😍 klem

    2. deilig med rolige morgen :=) øl kan dei ha for meg ,tika masala hvet jeg ikke hvordan smaker og julekaker ,ja det har jeg baka og jeg har planer om ü prøve smultringer ogsü ,dei kan fryses og skal vÌre gode pü tur :=) sü gjennstür det ü se om jeg für det til ,men først mü jeg fü tak i smult :=)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg