mellom nattevakter og norsk ukeblad

GOD LØRDAG!

Nü er det ikke mange dagene igjen før vi kan si: GOD JUL!

Tenke seg til, ventetida er over.

Og jeg er mellom nattevakter – og må la det stå til…………. er ferdig uansett…… jul blir det!
Phu……..mye godis og kakespising denne natten…………
Må prøve å IKKE spise SÅ MYE ved neste nattevakt  heheheheh

Men akkurat i denne tiden kan man unne seg litt ekstra 😀

 

 

Tur for hund og menneske og et glimt inn i Norsk Ukeblad sitt julehefte 🙂

Hehehhe  joda, et bittelite glimt av meg og hunden Leia på en av våre turer – og bittelite intervju 🙂
Veldig artig det 😀

Motivasjon og heiarop!

Vi gĂĽr pĂĽ, for vĂĽr helse!!

GÅGRUPPE ER TOPP!

 

Og i dag vart det en bitteliten tur i bygda – bare for å lufte hund og menneske.
Trøtt mellom nattevakter er det ikke så mye man orker 🙂

Det var plutselig mange pluss-grader i dag – så vinterkåpa blei hakket for varmt………
Men god tur uansett 😀

 

 

 

 

 

 

 

 

Når det blir så mildt ute, kommer en slik vår-følelse frem……….. og man kan vel la seg lure et lite øyeblikk 😀

Men, det er nok vinter og en god stund til det virkelig er VÅR!

 

 

 

#norskukeblad #gütilmünen #motivasjon #heiarop #turglede #hundenLeia #lørdag #dagenførdagenførfagen #gügruppe

8 kommentarer
    1. Kjempefint 😊 Flott innlegg inn i helga, og kjendiser både du og Leia 😊 Rimte nesten 😊 Gulvvask på gang, siste innspurt 😀 Ha en nydelig helg 🎅🎄🎅

    2. sü koslig ü komme i ukebladet da :=) ja 11+ var det ute hos oss i dag,jeg er inne sü har ikke fütt gledet meg over det sünn som du,men godt snøen ikke laver ned nür jeg ikke für bruke beina mine :=) for jeg hadde ikke fütt müket unna snø til mannen kom fra jobb,sü vÌret passer meg godt hi hi

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg