mine elsklinger… “nesten på topp og midt på”

GOD MORGEN NORGE!

SRAAD ligger på 2. plass
STINA ligger på 3. plass
og
IDA AMALIE UNJEM ligger på 55. plass.

 

Jeg klarer rett og slett ikke å begynne min blogg med; MINE ELSKLINGER…..
bare så det er sagt 🙂
Sorry!

Der går grensa – selv om dere er superherlige alle som en – som er innom bloggen min til en hver tid 🙂
DET setter jeg umåtelig pris på!

 

Sraad viser frem klær, negler, drinker, walkin-closet, weekend-habbit osv….

Jeg har klipt av beina på to bukser, og gjort de om til shorts!
Dette er mitt modell-scoop:

 

 

 

 

 

 


Med hund og det hele 😀

 

 

Stina viser frem lekre klær og har rabattkode – og det er selvfølgelig NELLY.
RABATT NÅ!!!
Så løp å kjøp på nettet!

Det er bare det at ingen av de klærne er MEG!

Men men… de passer da til noen 🙂

 

 

 

 

Så er det 55. plassen som gjekk til denne dama:
Ida Amalie Unjem

Har ikke hørt/lest om henne før…
Men, hun strikker!

Det var ikke mye i innlegget i dag, uten om en masketabell – men kanskje dette er en blogg jeg kommer til å stikke innom senere – i og med JEG også strikker 😀
En felles interesse der ja 😀
Og hun har også et nydelig bilde i headeren sin 🙂

Jepsipepsi!

Det var litt om dagens “nesten på topp og midt på”.

 

 

 

 

#nestenpåtoppogmidtpå #bloggtoppen #2plassenpåblogg #3plassenpåblogg #55plassenpåblogg #blogg #bloggere #blogginnlegg

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg