nei der tek du feil… eg er heilt sikker…

 

EIN 17. MAI FOR LENGE LENGE SIDAN

“SØLJE”

 

 

Og kva var det med det?
Jau, det var diskusjon om kva sort bunadsnÄl/sÞlje eg brukte pÄ den raude fest-bunaden eg hadde som lita

Eg var sikker pÄ eg brukte den eg har i eigen bunad no
 ei lita nÄl med krune pÄ..som har fulgt meg sidan eg var lita..

Mamma var sikker pÄ at eg brukte ei rund nÄl som HO brukte dÄ ho var lita, og som ho fant igjen her om dagen.

Nei – eg har det med Ă„ vĂŠre “skrĂ„sikker i mi sak” og denne gongen ga eg ikkje land.

 

Eg ser fĂžr meg bildet, sa eg,
der eg stÄr med den raude bunaden, sur og misfornÞgd,
og sþlja, det er ei bronsje/gull-farga med krune


 

Og i bildet ser ein no tydeleg at det er nĂ„la med “krune” eg har!
SÄ dÄ hadde eg rett dÄ!
Jaja

Eg sÄg vel ikkje sÄ happy ut akkurat pÄ dissa bilda

Var det fordi bunaden var kort?
Nei, den skulle vÊre slik pÄ den tida

hehehe
Eg hadde det med Ä vÊre misfornÞgd dÄ eg var lita.
Surska og ville ha vilja mi i det meste – og fekk eg ikkje det – ja dĂ„ sĂ„g eg slik ut som pĂ„ bilde nr to  😀

 

Her er sĂžljene:


Og denne Ăžverst, har fulgt meg i alle Ă„r

Den under har mamma brukt i alle Ă„r fra ho var lita, men den har eg aldri brukt 🙂
Men no kjem eg til Ă„ bruke den <3

 

Har variert med Ă„ la den lille sĂžlja/nĂ„la henge over eller under den store sĂžlja 🙂

#bildeminner #sÞlje #bunadsnÄl #bunadssÞlje #nÄl

12 kommentarer
    1. SĂ„ vakre sĂžljer du har. Jeg har aldri eid noe sĂ„nt. Men jeg har ei tinnnĂ„l fra jeg var liten, som jeg brukte i min hjemsydde hverdagsbunad. Jeg har brukt den til min festdrakt som voksen. Morsomt med minner og ikke minst bilder. Jeg har ikke mange bilder av meg selv fra barndommen. Du var da sĂ„ sĂžt i din bunad, selv om du ikke smilte til fotografen 🙂

    2. Det var jammen ei flott lita sĂžlje! Da huska du rett….! MĂ„ le nĂ„r jeg ser de korte skjĂžrtene – for sĂ„nne hadde jeg og sĂžstra mi pĂ„ alle kjoler ei stund! Det var nok i tiden, det….! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg