nisseluer, askepott og flax!

24 desember
JULAFTA

Og vi våkner til hvit jul!

 

 

Nissetur på moloen med tantejentene og hunden Leia 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

En fin tur ute i snø og minusgrader 🙂
Så er det hjem å måke litt snø og se på Askepott!

 

 

Sjekke postkassa – og der lå det en konvolutt til meg!
Det er koselig med julehilsner som lander fysisk i postkasse – og i dag var der litt mer enn julehilsen – nemlig et flax-lodd også!
Fra bloggeren BUNNYTRASH – der jeg vant i hans omvendte adventskalender 😀
Spennende!
Vinner jeg??
Og ja – du verden – jeg vant en NY SJANSE!

 

Og se her hva han skrev da – ja dette var noe av det han skrev i julekortet 🙂
Og jeg husker godt at jeg har kommentert på bloggen hans ang musikken han har der – for jeg har delt bloggen hans før også… og den musikken (for det er musikken inne på blogginnlegga jeg mener) kan jo være litt støyende til tider hehehehe

Nei, jeg er ikke skremt bort fra bloggen din!

Tusen takk BUNNYTRASH for flaxlodd og vinnersjanse og spenning!

 

 

Også er det Askepott 🙂

 

Stå dere vel inn i jula!

GOD JUL!

 

 

 

#nissejenter #godjul #bloggflax #flaxlodd #vinnerlykke #flax #vinter #minusgrader #tantejenter

9 kommentarer

Siste innlegg