oh jul med din glede

SÅNN GJEKK DET

GOD JUL!

 

SĂĽ er det 1. juledag,
og øynene er hovne og halsen tørr og som en rasp.

Allergi!
Ønsket om ü fortsette med ordentlig juletre mü revurderes for neste jul.
Jeg som allergiker har selv  “bare” juletre i huset, og ingen svibler eller julestjerner.
TĂĽler ikke slike ting.

Men i gür kveld etter middag og pakkedeling, var vi pü besøk der det var flere julestjerner og svibel, og øynene blei sandpapir og halsen likesü.
VĂŚrst i dag nĂĽr jeg vĂĽknet.
Men vertinnen var jo fantastisk og bar vekk alle julestjerner og svibel og luftet ut, og det blei bedre en stund 🙂

Tror kanskje det må bli plast-juletre neste år………….
Vi får se…………..

 

 

Dagen i gĂĽr var herlig.

Noen manglet i feiringen, men slik er det. Ikke alle kan vĂŚre til stede.

Hund og katt fikk julegaver, og vi andre fikk julegaver.
Jeg er iallefall overveldet av årets julegaver 🙂

Den årlige fotoshooten med gutta blir, men når en av gutta er i Oslo, blir det ikke helt det samme……………..
Men, her er mor, eldste sønn og hund og katt:

Sü er vi hos mor og mormor og spiser pinnekjøtt og koser oss, og deler pakker.


I dag er det altsĂĽ 1. juledag.
Her har freden senket seg og det er stille og rolig.

Jeg skal kose meg med kaffe og frokost, se på TV2 og etter hvert se over alle de flotte julegavene 🙂

I julegavene i ür fikk jeg bl.a. en herlig morgenküpe, Alfa fjellsko, ullundertøy og masse annet herlig.

Jeg er heldig og takknemlig <3

 

 

 

Fortsatt god jul!

 

 

 

 

#allergi #julestjerne #svibel #julestjerneallergi #allergiijula #julafta #ohjulmeddinglede #blogg #sløyfeihüret #littavhvert  #godjul #25desember

12 kommentarer
      1. Tusen takk! Kjedelig med denne allergien…………. overlever noen dager til men vĂĽkner med hovne øyne hver dag nĂĽ………… tror treet skal fĂĽ vĂŚre til 1. nyttĂĽrsdag 😀 GOD JUL TIL DEG!

    1. Det så helt perfekt og herlig ut. Skjønner godt allergi problemer. Vår eldste sønn tålte furutrær såvidt, men alt annet av gran og blomster var bannlyst. 😊 Men utrolig bra med familie stund. Ikke lett å samle alle når de er blitt voksne. Lykke til videre og fortsatt God Jul 🎄 🎅

      1. Nei nĂĽ er det ikke lett ĂĽ samle oss lenger……….. men sĂĽnn er det 🙂 Her regner og blĂĽser det…….. dere har det litt kaldere og finere ppĂĽ østlandet tenker jeg 😀 GOD JUL videre til dere ogsĂĽ!

      1. Nei jeg sliter litt…………… sĂĽ jeg fĂĽr krype til korset og anskaffe plasttre til neste ĂĽr. Hovne øyne og litt hodepine hver morgen nĂĽ men ogsĂĽ oga vedafyring……………… jaja sĂĽnn er det 😀 GOD JUL klem <3

    2. Kjedelig ĂĽ vĂŚre allergisk mot di tingene som er sĂĽ fine. Men sĂĽnn er det her i hus ogsĂĽ. Trodde vi kanskje berget juletreet. Men mĂĽ nok vurdere plastikk tre til neste ĂĽr. Kjempe flotte bilder av dere <3

      1. Ja jeg sitter her med tørr og ekkel munn og hovne øyne og litt hodepine…………….. sĂĽ her blir det nok plasttre neste ĂĽr………. 🙁 Men jeg reagerer ogsĂĽ pĂĽ vedfyring……………… 🙂 Menmen vi har det bra ellers sĂĽ……….. Tusen takk!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg