on top of the blog, almost…..

 

HVA SKJERA BAGHERA??

 

Ikke mye nei…………

I topp-sjiktet er det INGEN forandring.

 

2. plassen har ANNA RASMUSSEN

og

3. plassen er det SOFIENILS1 som har.

 

Og når jeg går lenger ned på lista – på nr. 55 – alltid spennende synes jeg, der er det
MARTHEJOHANNESSEN som ligger, i dag.

 

 

Hos Anna Rasmussen var det bursdagsfeiring i går.
Datteren var hele 9 år.
Og det har blitt nøye planlagt, med ballonger og det hele.
Alt stod liksom i stil, utenom bildet av mannen i huset da…..
Han virket nesten litt malplassert med sin blåe hettegenser – i alt det andre matchende – fra ballonger til sengeteppe, til kjoler, hår, gave og frukost på senga-brettet med flotte kaker…………
Det er som tatt ut av et glansbilde……..

 

Og jeg ser tilbake på feiring av mine gutter………
Juhuuuuu!!!
De fikk ALDRI frukost på senga….
(Jo, jeg vet at når de blei eldre, gjorde jeg noen sprell om natta for å ha overrasking når de våkna om morgenen)

De hadde ikke hundre ballonger på rommet som matchet sengeteppet…
Og kake – det var til bursdagsselskap senere på dagen.
Og klær matchet ALDRI hverken sengeteppe eller gardiner eller gulvteppe – og slettes ikke ballongene som det var et par stykker av…
Som regel måtte de på skolen – og vi hadde nok med å komme oss avgårde alle som en – frukost, ta på sekkene, løpe til skolen og mor til jobben.
I en fykende fei…..
Jeg tror ikke de hadde det vondt på noen måte 🙂
Tidene forandrer seg kan man si….
Men feiring hadde vi jo med hjemmelaget bløtkake, sjokoladekake og pizza eller pølser og godteposer til alle inviterte 🙂

 

 

Hos SofieNils1 bytter de sminke og snakker om personlige ting – vlogg.
Og snakker om flyttingen til USA – Airbnb eller fast bopel…roomie eller ikke…

Ja så mye jeg er opptatt av sminke så…..
Og USA – nei dit skal jeg ikke de første årene tror jeg.
Men kanskje en dag.
Ikke for å jobbe som modell eller noe – men som turist 🙂

 

 

Så er det Marthe Johannessen – jeg har ikke lest om henne før….
Hun har bilder i innlegget sitt, om det perfekte speilet.
Hun har nettopp, i posten, fått et rundt speil hun mener er helt perfekt for en romløsning.
Det følger med rabattkode og link til kjøp 🙂

 

Jeg liker speil, og har mer enn ett kan man si.
Og de gir en fin romfølelse er jeg enig i.

 

Ja, det var dagens bloggtopp og midt, sånn cirka 🙂

Ikke mye nytt under solen – selv om solen skinner mellom skylaga tidlig morgen.

 

 

 

#toppblogg #bloggere #bloggnummerfemtifem #bloggnummerto #bloggnummertre #blogg

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg