pensjon..frydenlundfesten.. og tyrkisk mat..

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

God morgen Norge!

 

I skrivende stund surrer “God morgen Norge” på TV og jeg har fått i meg frukosten.
Nyter kaffe og ser på høsten der ute.
Det blåser og regner.
Blada fyker av trærne og hvirvler med vinden.
Typisk høst.

 

 

I bloggverden fyker det av seg slik i dag:

 

Plass nr. 25= HOBBYOKONOMEN
Pensjon

 

 

Plass nr. 55 = ISELIN GUTTORMSEN
Frydenlundfesten

 

og

 

Plass nr. 100 = STAVANGERINMYHEART
Tyrkisk mat – en matopplevelse som kan anbefales

 

 

Pensjon…
Jeg får den pensjonen jeg får.
Jeg har aldri hatt som mål å toppe noen ting.
Har ikke vært opptatt av å jobbe 100% hele livet for å få opptjent full pensjon.
Har aldri tenkt så mye på det egentlig.
Jeg har jobbet det JEG har hatt mulighet til – og min pensjon blir deretter.
Så, jeg blir ikke rik ser jeg for meg 🙂

 

 

Party party!
Det er lenge siden det har vært hæla i taket her, for å si det slik…

 

 

Hmmm
Er ikke sikker på om jeg har smakt tyrkisk mat..
Indisk er godt!
Kanskje ligner det på det?
Må prøves en dag 🙂

 

 

#blogg #bloggeretopphundre #bloggere #blogglistentopphundre #blogglisten

4 kommentarer
    1. har nok ikke tenkt så mye på pensjonen jeg heller,svikter helsa er det ikke så mye en får gjort med det,men jeg tenker att vi får tak over hode,klær og mat nok på bordet så greier vi oss lenge med det :=)
      Tyrkisk mat ja,har vært i Tyrkia på cruise men noen tradisjonell Tyrkisk mat fikk vi ikke servert ,kanskje eg må google en oppskrift hi hi ,ha en fin dag da,regner her også i dag

    2. Kort oppsummering fra meg….. minstepensjonist blir jeg…..party party – hva er det???? hihi…… og her er det nok mest kjøttkaker a la norge! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg