planteoppdatering… gjør huden din klar for sommeren… og sorg og glede…

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

God morgen Norge!

 

I skrivende stund er det blitt lørdag, tidlig tidlig morgen.
Arbeidshelg!
Oppe før 0600……….. jepp… må det for å komme i strøket før jeg går ut døra.
Null stress, for da siger skuldrene over ørene og dagen blir mindre enn god…
Katten har kommet inn, og lagt seg i den gode hundesenga i kjelleren på varmekabler.
Det er muligens akkurat null grader ute…… eller et par minus?
Herlig vinterver!

 

 

I bloggverden ser det slik ut denne morgenen:

 

 

Plass nr. 25 = CATHRINE RUTH
Planteoppdatering

 

 

Plass nr. 55 = LENEE ORVIK
Gjør huden din klar for sommeren
(gammelt innlegg ja…)

 

og

 

Plass nr. 100 = EVASWINDOW
Sorg og glede

 

 

Paprika-planter og avokado-planter.
Jeg skulle mest sannsynlig prøvd noe slikt…

 

 

Nei, her er det vinteren som gjelder, og gjøre huden klar for vinteren…
Og jeg er klar jeg!
Ingenting uvanlig, de samme ansiktskremer fra Lòreal – som passer perfekt for min hud 😀

 

 

Av og til bre pauser man fra bloggen fordi kreftene og energien ikke strekker til.
Når kroppen sier ifra er det greit å lytte til den.
Så er det alltid hyggelig når blogger man er vant til èr der, kommer tilbake!

 

 

 

#bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #blogg #bloggllisten #bloggere

4 kommentarer
    1. Hmmm – min planteoppdatering må jo være at jeg vanna mine idag, hihi…. de var rimelig tørre….! Huden ja, uff- ikke god på det….. 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg