plussgrader, is og rosa frisbee..

Rosa skyer over himmelen denne torsdag morgen 🙂

 

Det er plussgrader, isen smelter og snøen kryper sakte men sikkert bort og vekk

En tur til Mulevika med hunden Leia og den rosa frisbee i lomma.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

En fin tur for hund og menneske..
Og på veien hjem ligger det en svart klump, og i øyeblikket så jeg et ansikt der…
Et litt skakt ansikt med øyne og munn 😀

Kan du se det?

Naturens kunstverk!

 

Mye spennende ute i vår natur, om man både løfter og senker blikket 😀

 

 

#mulevika #hundenLeia #fotoglede #natur #himmeloghav #hobbyfotograf #sandkunst #kunstisanden #isflak #elveis #plussgrader #turglede #rosafrisbee #hundogfrisbee #hundeliv #utetid #utpåtur #naturenskunstverk

6 kommentarer
    1. Å ja, jeg ser det. Nydelig å se fjorårsgresset titter fram hos deg også. Her snør det akkurat nå, men det regnet for litt siden. Men fortsatt skjuler snøen det meste. Klemsiklem:)

      1. Ja jeg plantet ut juleroser etter jula… og de forsvant i snøen… men nå dukket de opp igjen! De har overlevd under snøen – og da tenker jeg de kan komme igjen og igjen og igjen 😀 klem

    2. Jeg ser ansiktet, ja – litt skummelt…. og du ser hjerter overalt du! Koselig! Mange flotte bilder – og man må jo ha rosa freesbee når det er så rosa himmel….. man har da tross alt estetisk sans når man er en hund! Du ser så mange flotte detaljer – jeg koser meg med å se på bildene dine! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg