Reisebrev dag 11 siste brev fra denne tur…

God morgen fra Veiholmen og SmĂžla

Siste overnatting pĂ„ denne reisen 😊

Det regner pÄ bobiltaket, og blÄser.

Klokka er 07.00 og jeg er klar for siste etappe fĂžr hjem.

Morsomt pĂ„ reisefot men kjenner ogsĂ„ at det er slitsomt.  NĂ„r jeg sliter med helsa,  blir det litt ekstra


Og savnet etter hunden Leia, som er pĂ„ kennel,  er enormt nĂ„ đŸ„° Gleder meg til Ă„ hente henne mandag ❀

Men du verden sÄ mye vi har opplevd!

Mye Ă„ fordĂžye.

 

NÄ stÄr vi pÄ Veiholmen bobilcamp.

Ei lita runde rundt pĂ„ Veiholmen  i SmĂžla kommune – og pĂ„ skiltet stĂ„r det “Velkommen til VĂŠret”

 

SĂ„ sikter vi oss inn mot Kristiansund.

Fire ferger pÄ returen.

Fþrste er fra Edþy – Sandvika

SĂ„ rett til neste som er

TĂžmmervĂ„g – Seivika 12.30

Pause og inntak av lettere lunsj etter Ă„ ha passert Atlanterhavsveien.

Rekker akkurat IKKE ferga Molde-Vestnes og venter pĂ„ neste avgang 15.20 😊

SĂ„ er vi over fjorden og sikter oss inn mot siste ferge,

Sulesund – Hareid

HJEMME!

 

Takk for at du har vért innom og lest og kommentert 😊

 

 

#veiholmen #smĂžla #virulleravsted #bobillivet #reisebrev #Norge #reisebrevdag11 #norgesferie #hobbyfotograf #fotoglede

16 kommentarer
    1. Litt av en tur og sĂ„ mange flotte bilder her ogsĂ„! Spesielt sted, deilig Ă„ vĂŠre borte – men hjemme best er det ikke det og helsa mĂ„ lissom holde til man kommer hjem og kjenner det pĂ„ hele kroppen. Kos deg hjemme med Leia og mange opplevelser rikere. Klem.

    2. Velkommen hjem, Mette – og for en herlig tur dere har hatt! Takk for at jeg fikk vĂŠre med! NĂ„ mĂ„ du hvile ut og minnes alle Ăžyeblikkene! Gooood klem <3

    3. ja da var dere hjemme nesten samtidig som oss ,vi kom hjem fredagskvelden :=) jeg fÄr si velkommen hjem igjen og reisebreva dine skal jeg lese meg gjennom ,i morgen er jeg alene igjen pÄ dagtid ,da har jeg tid til Ä lese litt :=)

    4. Flotte bilder fra siste etappe. SkjĂžnner godt at det kjennes. Dere har jaggu fĂ„tt med dere masse pĂ„ fĂ„ dager. HĂ„per noen dagers kvile gjĂžr underverker. Gode tanker og klem đŸ€—

    5. Oj, du har sannsynlig kjÞrt forbi huset mitt litt etter fylkesgrensen. Like ved TÞmmervÄg er museet jeg har ansvaret for :). Morsomt. Fint pÄ SmÞla, har planer om en fototur dit, egentlig i fjor. Liker all himmelen og lyset :).

      1. Ă…Ă„Ă„Ă„Ă„ Oj da! Det visste jeg ikke ! Det er sĂ„ vakkert der!!!! 😀 Neste gang sender jeg en melding 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg