reklame for wella……..

 

Tror du jeg kunne vért med i reklamefilm for WELLA HÅRPRODUKTER?

Der jeg kaster lett pÄ hÄret og lar vinden ruske litt i det???

 

Synes du at du ser det for deg??

😀 !!!!!

 

 

Men, jeg er veldig glad i Wella sine produkt – og nĂ„r jeg ikke kunne finne de i butikkene til slutt

Ja da fÄr jeg bestilt de hos frisÞren.

HĂ„ret er faktisk nyvasket fra dagen fĂžr – bare sĂ„ det er sagt – med Wella!

 

 

Jeg fikk prþveprodukt – og egentlig ga frisþren meg feil – for de tar ikke inn Wellaprodukter,,,,
Iallefalll trodde hun at hun hadde gitt meg en annen serie
..
Men de hadde noe liggende – og det fikk jeg ved en feiltagelse sikkert

🙂

Og det er sÄÄÄÄ bra for hÄret mitt!

WELLA!

SĂ„ nĂ„ har jeg kontaktet frisĂžren – og de vil bestille det inn – og de bestiller inn til salongen ogsĂ„ – ikke bare til meg.
SĂ„ da skal de ha Wella-produktet og det er jeg glad for.

well well well

WELLA!

 

 

Ikke betalt reklame dette her altsĂ„ 😀

Nix – og atter nix – jeg er ikke sponset – og er heller ikke med i noen reklame eller reklamefilm 😀

 

 

 

#hÄrprodukter #skjÞnnhetogmote #wella #wellashampoo #wellaconditioner #wellaprodukt #braforhÄret #ingenreklame

11 kommentarer
    1. HE-he, men du KUNNE vĂŠrt med i en reklamefilm for Wella ja 😀 Jeg ser det for meg. Har kjĂžpt ny shampo hos frisĂžren selv jeg 🙂 for mest mulig RETT hĂ„r 😀

    2. Jeg har skikkelig problemer med de aller fleste sjampoer selv, sĂ„ her i gĂ„rden lĂžses det med Ă„ vaske hĂ„ret sjelden, og det har hjulpet 🙂
      Ditt hĂ„r ser jo bare smashing flott ut altsĂ„ ♄♄ Elsker krĂžllene…skulle gjerne hatt noen av dem jeg ogsĂ„ 😀

      1. Tusen takk! Ja jeg bruker egentlig Headandshoulders……….. men WELLA er min shampoo rett og slett 😀 Og du er fin med hjemmelaet krĂžller – og ellers er du fin som du er ogsĂ„, Eva 🙂 klem

    3. Oh yes, du er jo nesten tvillingsĂžsteren til Cecilie Skog, like flott hĂ„r begge to, som er naturlige reklameplakater for hĂ„rprodukterđŸ„°
      SĂ„ gĂžy at du hadde nok pĂ„virkningskraft til Ă„ fĂ„ frisĂžren til Ă„ ta inn de produktene du elsker, da!👏👌🎖

    4. Oh yes, du er jo nesten tvillingsĂžsteren til Cecilie Skog, like flott hĂ„r begge to, som er naturlige reklameplakater for hĂ„rprodukterđŸ„°
      SĂ„ gĂžy at du hadde nok pĂ„virkningskraft til Ă„ fĂ„ frisĂžren til Ă„ ta inn de produktene du elsker, da!👏👌🎖

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg