sĂ„nn var det…. og hvorfor gjĂžr folk slik…..

ONSDAG

Og en dag med mye innhold.

FĂžrst morgentur med hunden, innom jobben og hente papirer, og deretter til kiropraktor.

 

SĂ„ kaffe hos godeste venninna, Marie – som jeg ikke har skravlet med pĂ„ leeeeenge 😀

Stakk innom RĂ„dhuset og forhĂ„ndsstemte – sĂ„ var det gjort liksom!

 

SĂ„ hjem og hive innpĂ„ litt juice som jeg laget her om dagen 😀

Klikk pĂ„ bildet over og se innholdet av denne hjemmelagete juicen 😀

 

– og deretter en tur med hunden – frisbee i varmen.

 

 

 

Varmt sĂ„ det holder rett og slett


 men skal ikke klage 😀

 

 

 

 

 

 

 

Hjem og vanne blomster som tĂžrker bort.

 

 

 

 

 

 


Og #grþssoggru – fjerne denne uþnskede 




..

 

Pakke noe i kofferten som ligger der og blir fylt opp av fjell-klĂŠr og andre klĂŠr.  Den skal ut pĂ„ en reise om litt, den og jeg altsĂ„ 🙂

 

 


SĂ„ varmt at en nesten ikke trenger klĂŠr rett og slett 😀

 

SÄ var det Ä gÄ turen ned til moderen som hadde laget ball


– skravle litt der – og mmmmmmmmm sĂ„ godt med #ballemiddag

 

Og gÄ hjem

 

 

 

 

 

 

og putte enda mere ned i kofferten,
som jeg kom pĂ„ mens jeg gjekk hjemover  😀

 

SĂ„ tikket det inn en mail om at noen hadde prĂžvd Ă„ hakke seg inn i min snap-chat———

sÄ jeg mÄtte skifte passord.

Hvorfor gjĂžr folk slik???

Jepsipepsi
og vinden har Ăžkt pĂ„ og tempen har sunket litt – og skyene har tatt over der sola og den blĂ„e himmelen har regjert en stund.

Regn i vente.
Bare det ikke blir lyn og torden sier jeg


Men at det blir regn ja

.. det er det ikke tvil i


.

 

SÄnn var det med dagen sÄ langt.
NÄ gjenstÄr andre gjÞremÄl og innesysler.

 

 

 

 

 

#onsdag #forhÄndsstemme #dagen #aktivitet #aktivhverdag #hundenLeia #sommervarme #selfie #sommerkjole #varmtute #frisbeemedhunden #utetid #fotoglede #fotografering #hobbyfotograf

8 kommentarer

Siste innlegg