schouskjelleren the end… climate expertssound the alarm… og er menn som sender dickpics narsissister…

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

God morgen Norge!

 

 

I skrivende stund har juletreet – ekte saker – kommet inn i stua
 og det tetner allerede til i halsen og nesa

Det har blÄst i natt og treet har falt overende og da var det like greit Ä fÄ det innomhus.
Det har stÄtt og godgjort seg under verandaen noen dager.
Det som er helt sikkert, neste Ă„r blir det plasttre
.
MÄ man sÄ mÄ man.
Allergien er ikke god

SÄ fÄr lysene og pynten komme opp i dag, og mÄ det ut av huset fÞr nyttÄr, ja da fÄr det sÄ bli

ForelĂžpig skal jeg hive innpĂ„ med allergitabletter – for det har jeg ikke tatt pĂ„ en stund 🙂

 

Ute er det mĂžrkt, bittelitt regn og man hĂžrer vinden suse.

 

 

I bloggverden ser det slik ut i dag:

 

Plass nr. 25 = LASSEL
Schouskjelleren The end

 

Plass nr. 55 = MINI-ISTID
Climate expertssound the alarm

 

og

 

Plass nr. 100 = KJÆRLIGHETSTERAPEUTEN
Er menn som sender dickpics narsissiter

 

 

Øl, Ăžl og mere Ăžl / Det e det skjĂžnnaste eg vet / Øl, Ăžl og mere Ăžl / Det e Ă„ bli min store kjĂŠrlighet / Ja, noen elsker kaffe / Og snaps av fingerbĂžl / Men 

(En partysang av Busserulls)

 

Ja klimaet
.

 

Det er ikke alle bilder som er like hyggelige Ă„ fĂ„ – verken pĂ„ snapchat eller andre sider..
Jeg har ikke opplevd negative ting pĂ„ snap da jeg bare har venner der – men de som har Ă„pen profil der, de kan jo motta alt mulig.
Jeg har Ă„pen profil pĂ„ instagram men har ikke mottatt stĂžtende bilder, heldigvis 😀

 

 

 

#bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #blogg #blogglisten #bloggere

6 kommentarer
    1. Lurer pĂ„ om jeg er litt allergisk for juletrĂŠr ogsĂ„. Tror alle har plast som jeg kjenner nĂ„. Og sĂžsters ganske sikkert. Det burde jo du hatt ja 🙂 Falskt tre 🙂 Ha en fin sĂžndag Mette <3

    2. trasig Ä slite nÄr en skal kose seg pga allergi ,fortsatt er det ikke julekvelden sÄ eg hadde sett det ekte treet ut og kjÞpt et kunstigt i morgen ,en skal jo nyte julen helst uten allergiske plager

      1. Ikke jeg heller heldigvis – ja fĂ„tt stĂžtende bilder – men noen viruslinker har sneket seg innom pĂ„ messenger …. klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg