september-vær og planter..


Vi går inn i en ny tid
Ny årstid
Selv om det kommer varmere dager også i nærmeste fremtid, er det høst
Og det forandres rundt oss
Det visner her og der
Og annet blir bare vakrere og vakrere – før det faller av
September-vakkert


Noe blir det noe av og annet ikke…
Krukker plukkes for visne grener og annet flyttes i le for vind og regn
Man flytter litt under tak
September-vær

Blodbeger gir ikke frøkapsler denne gangen ser det ut til.  Tror jeg klipper den ned og setter den i kjelleren 😊 Kanskje kommer den igjen neste år 😃

Jeg venter på at den siste solsikka skal spette ut 🌻

8 kommentarer
    1. Høsten på vei. Mye vakre planter som står en stund til. Solsikker kan vel stå en stund til? Mener jeg husker en åker med solsikker på høsten en gang 🙂

    2. Ja, høsten er her om vi vil eller ikke. Koselig å se du har tomater. Naboen min har så jeg har fått til å spise og i går fikk jeg som jeg måtte legge til modning. Kos deg i september. Klemsiklem:)

    3. Solsikker er blant mine blomsterfavoritter.,Så vakre! Blir alltid i godt humør av å se dem. 🤗🤗🤗

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg