spørsmĂĽl og svar om trening – del 1…. regioner i Italia letter pĂĽ koronatiltakene.. og 1975 R&Å fotballextra..

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

 

God morgen Norge!

 

 

I skrivende stund er det lørdag morgen, mørkt ute, og inne lukter det nytraktet kaffe.
Ellen Degeneres show surrer på TV og dyra har lagt seg for en morgenblund…

 

 

I bloggverden ser det slik ut denne morgen:

 

 

Plass nr. 25 = INGRID AGUILUZ
Spørsmål og svar om trening – del 1

 

 

Plass nr. 55 = HOVEDSTEDER
Regioner i Italia letter pĂĽ koronatiltakene

 

og

 

 

Plass nr. 100 = NESFOTBALLEN
1975 R& Å  Fotballextra

 

 

Spørsmål og svar om trening…
Njaaa…
Jeg styrer med mitt..
Trener Yoga og blir sterkere både innvendig og utvendig 😀
Yoga gir meg styrke og fred, gir meg en sterkere og smidigere kropp og jeg holder meg i form.
Jeg spiser det meste, men etter vektreduksjon spiser jeg mindre og velger mer HVA jeg vil putte i munnen til en hver tid.
Men som sagt, jeg spiser det meste, uten ĂĽ veie et gram av maten!

 

 

Og jeg gleder meg til jeg igjen kan ta turen mot Italia igjen!

 

 

Fotball!
Joda, jeg så en kamp for litt siden…
Da B-landslaget  gjorde en stor kamp utenlands pga A-laget satt i karantene.
Jeg er ikke helt uinteressert, men følger ikke med…

 

 

 

#bloggeretopphundre #blogg #bloggere #blogglistentopphundre #blogglisten

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg