tankespinn inn i dagen…

 

God morgen Norge!

 

SÄ har jeg vÄknet til en ny dag.
Det er onsdag, gÄrsdagens vinder er blÄst bort, og igjen stÄr en ny fersk dag med strÄlende blÄ himmel.
Det er kaldt ute – minusgrader er det meldt, og plogen har plĂžyet veiene bĂ„de sent og tidlig.
Men i mine tanker tenker jeg det mĂ„ vĂŠre “sĂ„peglatt” pga det milde snĂžfallet i gĂ„r, der veiane var slushi og ganske trasige

Men, i gĂ„r var i gĂ„r – og i dag er her og nĂ„!

 

 

Plass nr. 50 =  ISABELLE ERIKSEN

 

 

Min pappa lever ikke lenger

Men, jeg tror aldri han hadde stilt opp i en VLOGG for Ä svare pÄ spÞrsmÄl om meg uansett

Men, der ser man hvor tidene er forandret 😀

 

 

 

 

#bloggeretopphundre #plassnummer50 #topplisten #blogg #blogglistentopphundre #bloggere

6 kommentarer
      1. Ja for en dag det blei 😀 Jeg mĂ„tte til lege og fĂ„ medisin – urinveisinfeksjon…… sĂ„ det blei en liten tur ute i snĂžen bare for Ă„ nyte det vakre – for i dag var jeg rett dĂ„rlig – gjorde vondt 🙁 Men nĂ„ har jeg medisin og da blir det sĂ„ mye bedre 😀

    1. Det blĂ„ste friskt hos oss i gĂ„r ogsĂ„, og snĂžen fĂžk rundt hushjĂžrnene. I dag har vi minus 9 grader, og det er kjempefint vĂŠr 🙂 Slik liker jeg vinteren 🙂

      Ønsker deg en kjempefin onsdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. hihihi nei jeg tror min pappa kunne stilt opp pĂ„ bilde hehehe men i en video for Ă„ svare pĂ„ spĂžrsmĂ„l om datteren… njaaa…. <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg