tankespinn inn i dagen…

 

God morgen Norge!

 

Jeg drar ned persiennene sĂĽ sola ikke skal komme inn.
Den forstyrrer meg litt med skinet gjennom vinduet, når jeg sitter og nyter frukost og lytter til “God morgen Norge” på TV2

Men det er ikke ille det, at sola skinner  – det skal du vite 😀

Drar DU ned gardinene/persiennene – for sola eller andre ting?

Det være seg nyheter om  Afghanistan eller andre deler av verden – eller eget land…
Det som skjer…
Skal vi ikke bry oss?
Skal de klare seg selv?
Er det bare dumt ĂĽ sende inn militĂŚre?
Skal de rydde opp selv?
Har de muligheten til det innad i landet om de tar tak?
Eller landene rundt der…. hjelpe hverandre…
Blir vi utnyttet?
Risikerer vi mye ved ĂĽ blande oss?
Er det bare politikk?

Mange spørsmål – og mange meninger…

Og mange tanker….

Jeg sitter her med persiennene nede – skal snart ut og rusle med hunden min… det er ingen terror rundt meg.
Det er bare sola som generer litt….

 

 

 

Plass nr. 50 =  NASJONALGASTRO

Plass nr. 71 =  LENEETARNES

Plass nr. 97 =  MONIKAMDESIGN

 

 

LAG DEG EN FIN NY DAG

 

 

 

#tankespinninnidagen #lagdegenfinnydag #plassnummer50 #plassnummer71 #plassnummer97 #bloggtoppen #bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #blogglisten

9 kommentarer
    1. ja du sier noe her ,skal vi bry oss eller er det bare politikk ,ikke hvet jeg ,men rullegarn slipper jeg i heimen for her tar aldrig sola inn pĂĽ stua :=) ikke har den klatrett fjellet ennĂĽ heller ,det blir seinere og seinere nĂĽ for hver uke som gĂĽr.
      Ha en fin dag ,her blir det ĂĽ fortsette planting i hagen

      1. Ja det blir spennende med den hagen din 🙂 Jeg skal ut ĂĽ klippe plen etter hvert… men først en tur med hunden 🙂

    2. Kan dra ned persiennene pĂĽ flere mĂĽter jeg..ser jeg pĂĽ tv er det ikke noe tess med solstriper pĂĽ skjeren.. Og alt som skjer i verden kan bli for mye ĂĽ “ta inn”i perioder… Fin ny uke til deg <3

    3. Hender jeg “drar ned rullgardina” ja… bĂĽde bokstavelig og mentalt! Vi er nok heldige som ikke bor der nede….! Jeg vet ikke helt – bare at regimet der nede er totalt kanakas….. hmmm….. klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg