tankespinn inn i dagen…

 

God morgen Norge!

Det er noe med det, Ä IKKE fÞlge med pÄ YR?
Ja, for man kan jo bli deprimert av mindre liksom

NĂ„r det stĂ„r dag ut og dag inn: storm, regn, sludd, kuling, storm, MYE VÆR rett og slett
PĂ„ vestlandet og midtNorge..

Er du vĂŠrsjuk?
Blir du lei av Ă„ hĂžre om vĂŠret??
Jeg er faktisk ikke vérsjuk eller lei inn i mþrketiden – men..
Det er et men
 og jeg klager egentlig ikke
 bare sier det..
Det kan jo bli litt mye vĂŠr!
Trekantvarsel med faresignal dag ut og dag inn.

Rasfarer bÄde jordskred og snÞskred og mye vann.
Det er skummelt.

Men, lykka er at det lysner i horisonten.
Sola varmer hakket mer dag for dag, det er ikke sÄ lenge til vÄren siger pÄ..
Men, fĂžr den tid kommer det nok mye mer snĂž..
Snþ i hau og dunger 😀

VĂŠret er det vi kan gjĂžre minst med
Det kommer og gÄr og bestemmer ALT!

 

 

Tilbakeblikk pÄ 19. januar i Ärene fÞr ser du her i link nedenfor.
Var det annerledes denne dato Ă„rene fĂžr?

 

19.01.2016 Hadde ikke innlegg om vÊret denne dagen sÄ da blir det dagen fÞr:
18.01.2016

19.01.2017

19.01.2018

19.01.2019 NĂ„r man ser tilbake 🙂

19.01.2020 Morgenstund har gull i munn

19.01.2021 dikt

 

 

DAGENS BLOGGERE

Plass nr. 48 =  OLEHARTATTORDET

Plass nr. 69 =  MONIKAMDESIGN

Plass nr. 95 =  BEONITE

 

 

LAG DEG EN NY GOD DAG

 

#uvĂŠr #vĂŠret #tilbakeblikk #tankespinninnidagen #plassnummer #bloggtoppen #topphundrebloggere #blogglistentopphundre #plassnummer48 #plassnummer69 #plassnummer95 #lagdegennygoddag #tankespinn #dagensbloggere

10 kommentarer
    1. Er vel egentlig ikke vĂŠrsjuk jeg heller – men jĂžss bevares, visst har man lov til Ă„ bli litt lei nĂ„r det er grĂ„tt, vĂ„tt og vindfullt rundt Ăžrene pĂ„ en hele tiden..
      Ha en riktig fin dag =)

    2. Jeg kan vére vérsjuk, men jeg blir mest det hvis det er regnvér, og sola plutselig kommer og forstyrrer innekosen 😉

      Enig i at det blir mye vĂŠr nĂ„. Jeg skyndte meg Ă„ handle fĂžr snĂž og vind satte inn igjen. Lettere med regn enn snĂž nĂ„r jeg skal ut med bilen 🙂 Ha en fin dag! Klem <3

    3. Ja, det vĂŠret det vĂŠret. Hva skulle vi liksom snakket om om vi ikke hadde det. 🙂 Her regner og blĂ„ser deg skikkelig i kveld, sĂ„ det ble slett ingen trimtur i det vĂŠret. Jeg er vanligvis ikke vĂŠrsjuk, men jeg kan bli lei nĂ„r det bare er ett slag vĂŠr hele tiden. Faktisk kan jeg bli lei uker med solskinn ogsĂ„. Da vil jeg har litt regn som renser lufta. Ha en fin kveld, og hĂ„per det ikke blĂ„ser opp for mye hos deg i natt. Klemsiklem:)

    4. Har nok tendens til litt vĂŠrsjuke, ja….. og jeg blir aldri lei av Ă„ hĂžre om vĂŠr! Det er mye vĂŠr rundt omkring nĂ„ – mye her ogsĂ„ som ikke er typisk – f.eks. den sterke vinden………..! Klem <3

      1. Ja den vinden kunne jeg helt enkelt bare unngĂ„tt Ă„ ha her 😀 For nĂ„ er jeg rett og slett sliten innvendig av alle lavtrykkene som stresser meg og all vinden som sliter pĂ„ huset og sinnet 😀 klem

    5. SĂ„ fine naturbilder. đŸ„°Jeg fĂžlger med pĂ„ Yr, sjĂžl om jeg ikke bor i de mest utsatte omrĂ„dene. En kan jo bli lei av vĂŠret og varslene. Samtidig synes jeg det er flott at vi kan fĂ„ varsler om ekstremvĂŠr slik ar vi kan ta forholdsregler og kanskje unngĂ„ Ă„ utsettes for Ă„ havne i farlige situasjoner. NĂ„r jeg ser at det ventes kraftige vindkast til kvelds, tar jeg kanskje handleturen pĂ„ formiddagen, eller utsetter den til dagen etter.😊

      1. Ja her blir det bare stress nĂ„r jeg ser vindstyrken Ăžker og Ăžker… det er aldri morro… NĂ„ har dette ekstreme vĂŠret holdt pĂ„ ganske lenge og kjenner jeg blir sliten innvendig 🙂 Men det gĂ„r over! klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg