fjellet

BARMEN

Turen i ettermiddag gjekk til Barmen ja 🙂

Går en annen sti enn den som fører både til Muletua og Barmen….
Går opp langs skogen – en ny sti jeg har gått en del – og liker veldig godt å gå.

Må liksom ha en litt lengre tur og trene litt kondis i oppoverbakker.
For den er ikke god, kondisen, kjenner jeg, i motbakker.

Nydelig lys ute.


Godt brukt sko, ikke helt hull ennå, men ……på tide å legge de vekk snart 🙂

Rusler oppover her, og finner stien et stykke opp mot skogen.


Flott utsikt og lys.

I dag er det litt slik blå himmel, overskyet, snø  luften, litt sol som kommer igjennom skydekket og så borte igjen. Men lyset er ikke noe å klage på for det er flott ute i havet.


Vi begynner å nærme oss Barmen.
Fantastisk utsikt mot Muletua i bildet over og til 
øya, Skorpa, i bildet under her.


Så er vi oppe, og dette er fantastisk.


Det er kaldt ute, og mye is rundt omkring.

I dag har jeg gått mine titusen skritt også.
Flotters, for akkurat nå har jeg spist flere ringer fra kransekaken jeg kjøpte til feiringen min i fjor.
Så, bare å gå – gå – gå!
Søren at jeg er så søthungrig………….
Men men vi skal jo avvennes fra julen, og jeg er på god veg 😀

GOD NATT!

 

 

 

 

#barmen #fjelltur #natur #titusenskritt #fitbit #skritteller #mestring #kondis #aktivitet #trening #hundenLeia #fotografering #bilder

 

 

 

 

 

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg