tankespinn inn i dagen…

 

God morgen Norge!

 

Hu hei kor det gÄr!

FÞler du det pÄ same mÄte
 at det gÄr aldeles over styr med dagar og veker?
NÄr eg ser pÄ datoen i dag, 23. mars
 kor i alle dagar har mars vorte av?!
JaudÄ, eg veit at dagane har komt og gÄtt, men du verden.
Eg mÄ sei at EG har ikkje hatt dÄrleg tid med noko.
Eg gÄr ikkje og saknar vÄren og sommaren, for dei kjem uansett.
Men det er dette med at om ein gÄr og lengtar og lengtar,
ogsÄ kjem det du har lengta etter og sÄ er det over fÞr ein veit ordet av det.
Eg fþlte det litt slik i dag

Kor har mars vorte av?
Det er meir igjen av mars – jepsipepsi – men ikkje monge dagane fþr det er april.

“Det er ikkje sĂ„ galt at det ikkje er godt for noko
”

Og vakkert er det ute rundtom no.
Det spirar og gror og spretter ut i mangfold av fargar.

Det er uansett vĂ„r – om dagane kjem litt fort pĂ„ for tida.
Det er lysare og lengre dagar – alt ditte vi vil ha 😀

 

 

~š~š~š~   Ta vare pÄ deg, dagen og tida   ~š~š~š~

 

 

DAGENS BLOGGERE:

 

Plass nr. 48  = VERA LYNN

Plass nr. 69  = FULLSTENDIGKAOS

Plass nr. 95  = PAAREISE

 

 

Kva skjedde denne datoen Ă„ra fĂžr?
Klikk gjerne innom desse linkane og les – for det er mykje fint som har skjedd i Ă„ra som har gĂ„tt 🙂

 

23. mars 2016 var det SOL

 

23. mars 2016 var det utfordring og premie fra bloggeren frodith

 

23. mars 2017 var det fjelltur og snĂž

 

23. mars 2018 var det “VĂ„rslapphet”

 

23. mars 2019 var det ikke noe innlegg 😀

 

23. mars 2020 var det mye tankekaos, gul anorakk og prĂžvesvar..

 

23. mars 2021 LĂžfte hverandre opp

 

 

 

   ***   GODE YNSKJER FOR DAGEN OG DAGANE SOM KJEM   ***

 

#tankespinninnidagen #huheikordetgÄr #bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #plassnummer #plassnummer48 #plassnummer69 #plassnummer95 #kvaskjedde #tavarepÄ

20 kommentarer
    1. mars kan vÊre en lunefull mÄnes med mye snÞ men vi har hatt sol og blÄ himmel lenge no sÄ mars har jeg virkelig nytt hver eneste dag ,skal nyte den i dag ogsÄ for himmelen er fortsatt blÄ

    2. Tror det beste er Ă„ vĂŠre i nĂ„-tida best mulig og samle mest mulig av den opplevelsen, for jaa…er alt for enig. Nyt dagen din dobbelt <3.

    3. Marsen har fÞket avgÄrde her ogsÄ og det tror jeg er fordi jeg har hatt mye Ä gjÞre.
      Da gÄr dagene sÄ innmari fort!
      I dag bĂžtter det ned med regn fra himmelen, men tross alt er jeg glad det ikke er snĂž som kommer ned.
      Lag den en kjempefin marsonsdag! 🙂

      1. Ja nĂ„ skyer det til her ogsĂ„ og det er regn i vente dagene fremover… Vi trenger ikke mere snĂž nei!! 🙂

        God marsonsdag til deg ogsĂ„ 😀

    4. Tusen takk for at du har nevnt meg đŸ„°
      Jeg satt forresten Ă„ lurte pĂ„ det samme, hvor ble mars av og hvor fort dagene plutselig gĂ„r… Det er nesten umulig Ă„ fĂžlge med, men jeg er ikke lei meg for at vi bykser fram mot vĂ„ren og varmere vĂŠr đŸŒŒđŸŒž

    5. Du har rett i at mars har gĂ„tt veldig fort! Bra vi kan se tilbake i bloggen som ei dagbok og oppdage at dagene har vĂŠrt her 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg