premien

Hei og god formiddag 😀  

 

For en tid tilbake hadde frodith en konkurranse pÄ siden sin.
Jeg var en av de heldige som vant 😀 !!!

Her kan du lese svarene pÄ konkurransen  vi var med pÄ:

PÅSKETENTAMENSRESULTATENE

Og i dag da jeg dro pÄ spinning, sÄ tenkte jeg at jeg skulle sjekke postkassen, for frodithen hadde lurt pÄ om jeg hadde fÄtt noe i posten.
Jeg hadde ikke sjekket dagen fĂžr, sĂ„ da burde jeg sjekke i dag 🙂

Og der lĂ„ det noe vettu 🙂 !!!


En konvolutt med noe inni!!!
Jeg mĂ„tte bare flerre den opp og se HVA som var i premie til meg 🙂

Ballonger!!!
Og, det var en NY oppgave i fþlge med de ballongene 🙂
Hehehhe  ja du frodith du frodith 
Jeg er pyse med ballonger   hihiihi 
Er redd de skal sprekke mens jeg blÄser de opp.
Men lagÄ  
Jeg gÄr til verks jeg!

 

Tusen takk for flott fargerik premie <3


Jeg fikk leke litt med ballonger og farger takket vĂŠre frodith <3

Ønsker deg en flott pÄske, kjekke frodith!!
Klemmer fra meg!

 

 

#premie #frodith.blogg.no #frodith #ballonger #oppgave #farger #glede #onsdag #snartpÄske #littavhvert

 

24 kommentarer

Siste innlegg