tankespinn inn i dagen…

 

God morgen Norge!

Det er 1. november 2022
Oh yea – tiden flyr!
To julegaver i boks er ikke verst…
Tanken på jula og julemiddag og dessert og slikt… det begynner snike seg inn nå.
Under huden
Jula har komt til butikken for fullt
Juletrær med all slags lyssetting – ja hele ÅTTE valgmuligheter når det gjelder lys-show på et juletre…. leke for gutten og mannen?
Ja jula kommer om man vil eller ei..

Det er uansett den første i måneden – mange får lønn og andre igjen har den vanlige dagen eller mindre vanlig alt ettersom
Om været er fint eller ikke… tja… det er mørkt ute, så foreløpig kan jeg ikke si noe om det…
Men det er opplett  – for veiene er tørre!

 

 

Egen beredskap
Skjerpet beredskap
MilitĂŚre

Hmmm   jeg har ikke noe beredskapsopplegg
Kanskje burde jeg/vi hamstre inn vann…

Hvordan klare å ta til oss alt dette…
Èn dag om gangen….

 

Vi må ta vare på hverandre 🧡

 

 

DAGENS BLOGGER:

Plass nr. 36 = Fruensvilje
Plass nr. 58 = Heidisverden
Plass nr. 86 = Julefreak

 

 

Det er mye å glede seg til – og i dag har jeg også kor-øving å se frem til!

🎼🎵🎶

 

🌼  STÅ DEG VEL  🌼

 

#tankespinninnidagen

14 kommentarer
    1. Sü fine bilder. Steinbilder, stein og sjø, nydelig. Og ja, vi gür mot nok ei jul. Det gür fort. Nyt dagen i dag og kor er nok fint. Klem

    2. Det er dårlig med beredskap her også, men man burde vel kanskje lage seg en bag med noe man kan komme til å trenge om noe skjer. Har jo blitt minnet på det noen ganger i den siste tiden. Huff julen ja, den kommer nærmere og nærmere for hver dag. Jeg skal en tur til Strømstad denne måneden, og går jeg ut fra at juleribba blir med meg hjem 😉 Ønsker deg en fortsatt fin tirsdag, klem 🤗

    3. ja nü gür dagene fort mot advent,advent er en koslig tid nesten bedre enn jula :=) egenberedskap ja ,jeg kan fylle vann i en svÌr dunk og sette den i kjelleren ,men vi er no litt heldige vi da som har elva rennande rett forbi ,skulle det bli nødvendig kan vi henteder ute til kropsvask og husvask om ikke annet :=)

    4. Takk for link igjen 😀
      Ja, det blir mange tanker nå.. vi har allerede er lite beredskapslager, men skal få tak i det som trengs. Greit å ha det i hus. Og spesielt når vi bor så langt unna butikker ☺️
      God torsdagskveld, klem 🥰

      1. Ja spesielt nĂĽr man bor langt unna butikker 🙂 Her er det ikke noe beredskap i hus foreøpig … God onsdag til deg 🙂 klem

    5. Økt beredskap – økte tanker om hva som kan skje… det er ikke lett nĂĽ! Jeg har beredskapslager – med vann og litt mat, lys, fyrstikker, gass til brennern, osv………..! Lagde det for noen uker siden – tenkte det var lurt (sĂĽ slapp jeg ĂĽ tenke pĂĽ det lissom)! Har ikke sagt det til sĂĽ mange – tenker at folk syns jeg er merkelig – men pytt……..! Klem <3

    6. Da er du i gang med julegavene.🤗👍🏻
      Jeg har fikset bare en.😅
      Når november er i gang kommer jula lurende på oss, så da må man så smått begynne å tenke på det som skal ordnes.😅
      Kos deg på korøvelse.🤗

      1. Takker 😀 NĂĽ har jeg faktisk fikset 4-5 julegaver – sĂĽ nĂĽ er jeg for alvor i gang 😀 GOd onsdag til deg :_D

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg