tankespinn inn i dagen…

 

God morgen Norge!

Så var det april
1. april!

 

 

Aprilsnarr?
Narrer du noen?
Jeg har prøvd mange ganger i tidenes år, men så har det sklidd over.
Alltid redd for å bli narret selv da 😀

Hjemme hos oss gjekk det på kommentarer som denne:

“Gå og hent den oppspiste skiva som ligg på kommoden”

“Kan du hente den posen som ikkje ligg i hjørnet der, under stolen som ikkje står der”

Også videre også videre….

Aprilsnarr…. det kan være manga artige temaer. Avisene legger ut nyhende som mest sannsynlig ikke er sanne…

Det er uansett herlige april som har kommet!

Har media noe narrespill på gang i dag skal tro?

 

 

Jeg velger meg april

I den det gamle faller,
i den det ny får feste;
det volder litt rabalder,-
dog fred er ei det beste,
men at man noe vil.

Jeg velger meg april,
fordi den stormer, feier,
fordi den smiler, smelter,
fordi den evner eier,
fordi den krefter velter,-
i den blir somren til!

av Bjørnstjerne Bjørnson

 

 

Trå varsomt !
Det er enormt skummelt nå, med alle snøskred/ras som går
Forferdelig med de rasene som nå har gått nord i landet – ødeleggelser og liv som er mistet

Trå varsomt inn i påska!
Hør på varslene og ta forhåndsregler

 

💛 Stå deg vel i dagene som kommer og inn i påska og forbi 💛

 

 

Tilbakeblikk:

1 april 2016 – smerte

1 april 2017 – Tur

1 april 2018 – 10 på topp

1 april 2020 – Er det ein Tone i musikk

1 april 2020 – Sende litt solskinn

1 april 2021 – Enten eller

1 april 2021 – naturens farger

1 april 2022 – ein dråpe

1 april 2022 – Peeling og kaffe

1 april 2022 – Hvitveisen

1 april 2022 – Chill

 

 

DAGENS BLOGGER:

Plass nr. 31 = ladyaugust
Plass nr. 53 = Kokkengeir
Plass nr. 81 = Zhuo

 

 

APRIL ER HER

 

🐣🐥🐣

💚💛💚

9 kommentarer
    1. Jeg tror ikke jeg har blitt narra idag, men man vet jo aldri… får nok snart vite det i så fall….! Jeg narrer ingen, for jeg liker ikke så godt å bli narra sjøl! Har prøvd å sjekke aviser idag, men det må være godt fordekte narringer, jeg finner dem ikke… 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg