KROPPS-PEELING
Når jeg koker kaffe, sparer jeg av og til på kaffegruten.
Dette har jeg gjort i mange mange år, siden ungdomstiden egentlig.
Hørte om “kjerringråd” på radioen en gang, om at kaffegrut var så god skrubb for huden.
Dette prøvde jeg og siden har det blitt en del av et rituale av og til 🙂
Men jeg har aldri blandet salt og olje i den.. Kanskje jeg skulle prøve det?
Tja… nei jeg bruker den som den er – som jeg alltid har gjort!
Litt rot blir det… men mest rot i badekar da.. Men akkurat det tar jeg med en klype salt 😀
Det er sååå godt å bruke denne skrubben!
Her og her og her og her er andre innlegg med peeling og kaffegrut 😀
Man føler seg som et nytt menneske nesten hehehe
JEPSIPEPSI!
KAFFEGRUT ER TINGEN!
#kaffegrut #kroppspeelingavkaffegrut #skrubbavkaffegrut





sikkert en god idet og den kaffegruten du ikke bruker til peeling kan du strø under pusker og hekk i hagen ,rhododendron elsker det
Ja det stemmer! Kan strø det ute også 😀
Jeg har også hørt om kaffepeeling. Og har absolutt troen på det. Men siden jeg ikke koker meg kaffe, har jeg aldri noen kaffegrut å spare på 🙂 Så jeg har aldri forsøkt. Men høres jo unektelig litt godt ut ja. Det er jo gjenbruk det 🙂
Vi trenger litt spa og egenpleie i hverdagen, og kjekt å kunne spare litt i samme slengen, for peeling kjøpt i butikk er ikke akkurat billig. Og så tror jeg faktisk kaffegruten er sunnere, fordi den ikke er tilsatt diverse andre ting vi ikke helt har lyst å vite hva er.
Kos deg og nyt, og ha en herlig aprilfredag ♥ Klem
Herlig aprilfredag til deg også, Eva 🙂 klem
Ja, har du vasket hendene dine med kaffegrut en gang, så vet du følelsen. Jeg bruker det også innimellom i dusjen. Klemsiklem for kaffe!!!!
Kaffe er bra ☕️
Hmmmm – ja, hvorfor ikke! Prøves…. 🙂
😁 har blitt en del av noe jeg gjør av og til 😊