peeling og kaffe…

KROPPS-PEELING

 

 

NĂĽr jeg koker kaffe, sparer jeg av og til pĂĽ kaffegruten.
Dette har jeg gjort i mange mange ĂĽr, siden ungdomstiden egentlig.
Hørte om “kjerringråd” på radioen en gang, om at kaffegrut var så god skrubb for huden.
Dette prøvde jeg og siden har det blitt en del av et rituale av og til 🙂

Kaffegrut-skrubb

Men jeg har aldri blandet salt og olje i den.. Kanskje jeg skulle prøve det?
Tja… nei jeg bruker den som den er – som jeg alltid har gjort!

 

Litt rot blir det… men mest rot i badekar da.. Men akkurat det tar jeg med en klype salt 😀
Det er sĂĽĂĽĂĽ godt ĂĽ bruke denne skrubben!

Her og her og her  og her er andre innlegg med peeling og kaffegrut 😀

 

Man føler seg som et nytt menneske nesten   hehehe

 

JEPSIPEPSI!
KAFFEGRUT ER TINGEN!

 

#kaffegrut #kroppspeelingavkaffegrut #skrubbavkaffegrut

8 kommentarer
    1. Jeg har også hørt om kaffepeeling. Og har absolutt troen på det. Men siden jeg ikke koker meg kaffe, har jeg aldri noen kaffegrut å spare på 🙂 Så jeg har aldri forsøkt. Men høres jo unektelig litt godt ut ja. Det er jo gjenbruk det 🙂
      Vi trenger litt spa og egenpleie i hverdagen, og kjekt ü kunne spare litt i samme slengen, for peeling kjøpt i butikk er ikke akkurat billig. Og sü tror jeg faktisk kaffegruten er sunnere, fordi den ikke er tilsatt diverse andre ting vi ikke helt har lyst ü vite hva er.
      Kos deg og nyt, og ha en herlig aprilfredag ♥ Klem

    2. Ja, har du vasket hendene dine med kaffegrut en gang, sü vet du følelsen. Jeg bruker det ogsü innimellom i dusjen. Klemsiklem for kaffe!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg