10pÄtopp

1. April
1. pÄskedag
Morgenturen

Heid tursti og Hornseten

SÄ er vi tilbake der, Ä gÄ turer pÄ Heid tursti.
Godt Ä gÄ lengre turer uten for bygda.
Man blir jo av og til bare litt lei av Ă„ gĂ„ samme runda – selv om den ikke alltid blir den samme.
Forandring fryder!

SĂ„ fikk jeg klippet i 10 pĂ„ topp-kortet pĂ„ Hornseten 😀

Godt Ă„ lufte seg uansett.
Vond hals, snÞrrete, hoste, dÄrlig stemmefunksjon


Frisk luft er tingen!


FosnavĂ„g by – thon hotell til venstre i bildet.


Noen som savner solbrillene sine?


Hurtigruta pĂ„ veg motTorvik og videre til Ålesund.


Hans Sande gjekk foran meg der 🙂


Hornseten


Vi ser her Leinebygda.


Jeg gÄr mot denne skogen og gÄr inn litt ned om midt pÄ liksom
.
Da kommer jeg til favoritt-treet 🙂


De fjerner/hogger trĂŠr her og der.
Bare de ikke hogger favoritttreet mitt <3


Favoritt-treet  <3

Dagen er ung og fin ennĂ„ 🙂

 

 

1. april – mĂ„ bare vĂŠre obs da – sĂ„ ingen lurer meg 😀
Blir du lurt?

 

 

 

 

 

#1pÄskedag #1april #april #morgentur #pÄskemorgen #10pÄtopp #hundogmenneske #forandringfryder #Hornseten #Heidtursti #foto #fotografering


 

16 kommentarer

Siste innlegg