tankespinn inn i dagen….

 

God morgen Norge!

 

Minister-fall….
Jeg har jo levert eksamensoppgaver jeg også – for år tilbake – og linket til og vist til i vedlegg og bla bla…. og kopiert også – men alltid nevnt de jeg har kopiert fra… tror jeg… eller har vel også glemt å nevne til tider…
Men…. det å ta det til eget, og ikke kreditere opphavet, var strengt forbudt

Jaja jeg vet ikke, det går sin skeive gang i stortinget
Håper bare Støre har orden i sine papirer  – og det har han nok
Og Erna….
Og….
Hvem neste, liksom…
Blir vi overrasket noe mer?
Vi gjør jo alle våre feil?

Og så tenker jeg på all snøen som smelter unna  – og faren for ras, fulle kjellere med vann, og kaoset det blir de neste dagene
Dette været altså…
Krysser fingre for at det går bra
At ingenting alvorlig skjer – for vann i kjelleren kan erstattes – selv om det er veldig trasig og kjedelig for de det skjer hos 🙁
Beinbrudd og andre brudd…. bank i bordet!

 

DAGENS BLOGGER:

Plass nr. 91 = Kreativebeate

Plass nr. 13 = Monicavederhus

Plass nr. 41 = Egilsmat

 

 

Tilbakeblikk til samme dato åra før:

 

22. januar 2016 – ikke enkelt å skifte

 

22. januar 2017 – hunden Leia sin første fjelltur

 

22. januar 2018 – Fjelltur med hunden Leia

 

22. januar 2019 – Lesertall

 

22. januar 2020 – Vakkert ute – Runde

 

22. januar 2021 – Og sånn går no dagane – Muletua og hunden Leia

 

22. januar 2022 – Benka seg – mine dikt

 

22. januar 2023 – Vindfullt på Flø – tur med dei beste

 

 

Ja tenk, et nytt år, og vi er på god vei mot slutten av januar!
Å skrive 2024 er fortsatt litt rart, men, det er fine tall  –
og krysser fingre for et godt år for verden i sin helhet
Selv om det kanskje er noe naivt…..?

 

Stå deg vel inn i den nye dagen

12 kommentarer
    1. 2024 blir et godt år. Jeg kjenner det på gikta.
      Vi har hatt en bra snøvinter, og kjent kulda bite i kinna. Følt at vi bor i et vinterland. Godt det og når vårsola kommer. Å kjenne på at sola varmer etter isende kulde.

    2. ja det skjer mye i regjeringen ,hvem kan en stole helt og fullt på ? men dei må få samme reakjon som mannen i gata ,uten det misser en iallefall troen på retferdighet.
      Helt utrolig å stå opp til 10+ ute ,mye vind men ingen nedbør og snøen den forsvinner utrolig fort nå ja,ras er vel det jeg er mest redd for ,får bare håpe det ikke skjer en trasig ulykke disse dager

    3. Skikkelig stygt å stjele for så å ta kred. Er det mulig, liksom? Greit å få ryddet ut slike juksemakere, og dette sier litt om hvorvidt vi kan ha tillit til politikerne… (not)
      Jeg ble sittende lenge å se på bildet ditt av trappa. Veldig fint, symbolsk på mye. 😉

    4. Ja, de ministerne styrer i vei…! Alle kan gjøre feil, men det er jo litt rart at så mange i minister-stilling har gjort det! Og så er det noe med måten de reagerer på! Sandra Borch er vel den eneste som har lagt alle korta på bordet med en gang. De andre prøver jo så godt de kan å nekte….. så kan de si beklager, og gå videre lissom………. hmmm…. 🙂

      1. Jeg har sansen for henne Sandra Borch…. synd at hun ikke har papirene i orden… :-/ Synd at det er så mange nå som må gå… jaja godt de rydder opp i allefall 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg