tankespinn inn i dagen…

 

God morgen Norge!

 

Nå har jeg kjøpt inn tøy-munnbind…
Jeg har jo liggende slike blü fra apoteket, i  bilen,
men ville ha noen tøy-munnbind ogsü.
For nĂĽ er det ingen vei tilbake.
Nasjonal bestemmelse at fra dags dato skal det brukes munnbind uansett hvor du er uten for hjemmet,
når du går INN andre steder som butikker osv…
Jeg lurer på hvordan det skal bli på jobb – jaja den tid den sorg…
Andre har jo brukt munnbind i flere måneder og er vant til det….
Det ordner seg…..

 

 

Plass nr. 50  =  JESSICAENERBERG

 

Plass nr. 71  =  TENÅRINGSPAPPA

 

 

 

 

 

STÅ DEG VEL

 

 

 

 

#bloggeretopphundre #topplisten #blogglistentopphundre #blogglisten #tankespinninnidagen #stĂĽdegvel #plassnummer50 #plassnummer71 #blogg

12 kommentarer
    1. Ja, du fikser det. Det eneste er at jeg synes de tøymunnbindene er så tette at jeg sliter med å puste. Svigerdatteren min bruker munnbind på jobb hele tiden, og det går bra det også. Nå ble jo reglene sånn over hele landet, men vi har jo hatt det en god stund allerede. Det blir en vane. Nå har jeg ekstra munnbind overalt føler jeg. Klem til deg 🙂

    2. Jeg er blitt vant til det. På jobb bruker jeg pr i dag ikke munnbind, men jeg treffer kun en person der. Jeg omgås INGEN innendørs utenom jobb. Eremitt er jeg blitt! Håper det blir annerledes i løpet av noen måneder, sjøl om det går ganske greit. Rart hva vi kan venne oss til.😊

    3. Det ordner seg – en blir veldig vant til det! Men – jeg bruker det ikke pĂĽ jobb! Bare pĂĽ butikken (de fĂĽ som ikke er nedstengt) og pĂĽ andre offentlige inne-steder! Lykke til – klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg