tankespinn inn i dagen…

 

God morgen Norge!

 

 

Palmehelga er over, klokka er rett igjen… en time frem, og så bestemmer de at det nok ikke er gjort med dette.
Ja, at dette var siste gangen klokka blir stilt…
Nei, det er ikke siste gangen dette….
Ærligtalt…
Hva er poenget liksom….
Jaja, forstå det den som vil.

Det er mandag – og påska siger på.
Det regner og blåser ute.
Påskeveret er ikke mye å skryte av.
Det er mulig vi må UT AV KOMMUNEN for å finne påskeveret….
Så pass da på at du overholder reglene!

 

 

Plass nr. 50  =  NESFOTBALLEN

 

 

Plass nr. 71  =  NorgeOgVerdensNytt

 

 

 

 

STÅ DEG VEL

 

 

 

 

#plassnummer50  #plassnummer71  #blogglistentopphundre #tankespinninnidagen #topplisten #bloggtoppen #bloggeretopphundre #blogglisten #bloggere

6 kommentarer
    1. God formiddag! Været er rett og slett surt…det øsregner….Klokka – det skjønner jeg ikke bæret av.
      Alle er jo i mot…
      Nei, får kjøre meg en tur og handle litt for mamma 🙂 klem…

    2. Jeg blir ikke klok med klokka frem og tilbake. Skjønner ikke vitsen.
      Palmesøndag har vært strålende vær her. I dag er dårlig vær, kroppen min likeså. Bra at jeg har ferie.
      Håper for finere vær både hos deg og hos meg:)
      Håper du har det bra:)

    3. Skikkelig kaldt vær…. men her skal det visst bli bedre! Jeg er spent iallfall – bare to dager til på jobb – så er det hele fem dager med fri! jippiiiiiii 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg