tankespinn inn i dagen…

 

God morgen Norge!

 

Tankene som flyter en tidlig morgen.
Drømmer som har flydd gjennom hodet i natten.
Hva var det nå igjen… flere drømmer…
Men den tyngste og mest levende sitter i hodet litt slik lett i minnet
Hvorfor drømte jeg om dette inn i morgentimene..
Valg man tar som plutselig er de rette…
Underbevisstheten som roter i vei
Merkelig…

 

 

Plass nr. 50 = MORS MIDDAG

 

Plass nr. 71 = LIVET MED VESLA

 

Plass  nr. 97 = VABOFAMILY

 

 

 

 

Lag deg en fin dag der du er

 

 

#lagdegenfindagderduer #tankespinninnidagen #plassnummer50 #plassnummer71 #plassnummer97 #bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #toppbloggere #topphundrebloggere #bloggtoppen

4 kommentarer
    1. god morgen ,Drømmen ja ,det er uhyre skjelden jeg husker en drøm ,men det hender og da lurer nok jeg også på hvorfor jeg drømte akkurat det :=) ikke lett å forstå det nei ,ha en fin dag

      1. Ikke sant… 🙂 Merkelig av og til hvorfor man drømmer som man gjør…. Det blir en del regn i dag sĂĄ føler det blir en innedag og hvile kroppen 🙂

    2. Drømmer er ofte kaos nĂĄ syns jeg….! Litt kjedelig, men sĂĄnn er det! Jeg sover dĂĄrlig for tida – irriterende – aller best sover jeg faktisk i bobilen, sĂĄ da fĂĄr jeg vel snart komme meg avgĂĄrde igjen, hihi…. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg