tankespinn inn i dagen – blitt lurt… ah sommartid, pĂ„skemorgon og slikt

 

God morgen Norge!

 

Siste dagen i mars har meldt seg
31, mars 2024!

 

Det er 1. pĂ„skedag – og en stille dag
Den stille pÄska?
Har den vore stille hos deg?

PĂ„skemorgen slukker sorgen, slukker sorgen til evig tid
.

PĂ„skemorgen slukker sorgen

1
PĂ„skemorgen
slukker sorgen,
slukker sorgen til evig tid;
den har oss givet
lyset og livet,
lyset og livet i dagning blid.
PĂ„skemorgen
slukker sorgen,
slukker sorgen til evig tid.

2
Redningsmannen
er oppstanden,
er oppstanden i morgengry!
Helvede greder,
himlen seg gleder,
himlen seg gleder med lovsang ny.
Redningsmannen
er oppstanden,
er oppstanden i morgengry!

3
Sangen toner,
vÄr forsoner,
vÄr forsoner til evig pris;
han ville blĂžde
for oss Ă„ mĂžte,
for oss Ă„ mĂžte i paradis.
Sangen toner,
vÄr forsoner,
vÄr forsoner til evig pris.

teksten kopiert fra nettet

 

 

Og som januar og februar,
sit eg like undrande; kor har mars vorte av?

Eg veit den har vore her og dag for dag har gÄtt sin gang,
men den har jaggu meg gÄtt fort

31. mars og dei gule tulipanane er utsprungne og det same gjeld dei gule rosene
PÄskeroser og pÄske-tulipanar
Gult

PÄska gÄr sin gang
Sola har vore her, snÞen har me boltra oss i og stillheita har me ogsÄ boltra oss i
Vi har hatt det meste
PĂ„skeegg landa her ogsĂ„ – frĂ„ pĂ„skeharen fekk vi vite
SĂ„ den fins den – pĂ„skeharen

Butikkane er Ă„pne og du fĂ„r det du vil – sjĂžlv om butikken er mindre i stĂžrrelse desse dagane som er raude
Det er inga krise om ein ikkje rekk panikk-handle fĂžr skjĂŠrtorsdag lenger – for det er Ă„pe!
Jaja
 eg var innom butikken eg ogsÄ  sĂ„nn er det med den saka

Det er 1. pÄskedag, og eg kjenner pÄ ei enorm takksemd
Takknemligheit
Eg har det bra
SĂ„ er det nokon som mistar sin kjĂŠre
Midt opp i all pÄska, sÄ skjer det vonde, sÄre og smertefulle ting
Noko som ikkje blir bra
Sorgen kjem og dĂžden kjem
Det er livets realitetar opp i alt med pÄske, pÄskehara, pÄskegodis, pÄskeegg og alt det gÞye
Vi rammast nÄr vi anar det minst
Eller vi veit det og er forberedt  – ogsĂ„ er vi det ikkje allikevel, forberedt
Det er livet pÄ godt og vondt

SĂ„ eg er takknemlig i dag
Kjenner pÄ det

 

 

DAGENS BLOGGER:

 

Plass nr. 82 = Wannabebakeblogger

Plass nr. 3 = Vibbedille

Plass nr. 32 = Pensjonistgunna

 

 

Tilbakeblikk til same dato Ă„ra fĂžr:

 

31. mars 2016 – sitat – ta tak i frykten

 

31. mars 2017 – god morgen til fredag

 

31. mars 2018 – pĂ„skeafta og biltur med mamma, til Stryn

 

31. mars 2019 – Revmatikarlaget Opp og GĂ„

 

31. mars 2020 – havets melodi – mine dikt

 

31. mars 2021 – gullrekka i kvalsvika

 

31. mars 2022 – ender

 

31. mars 2023 – stĂ„ deg vel – rotarystien i godt lag med storesĂžs Laila og hunden Leia

 

 

Surprise!!!
GÄr forbi klokka pÄ bakeovnen, pÄ kjÞkenet nÄr eg skal fylle pÄ meir kaffe i koppen
Den viser 06.48
HĂŠ?!!
Har eg blingsa slik nÄr eg stod opp?
Stod eg opp ved 06.00 tida???
Åh det slo meg like fort, klokka har ikkje stilt seg sjþlv
Det var den tida igjen!
Hadde heilt glÞymt det dÄ eg stupte til kÞys i gÄr kveld

klokka
.
Det er ikkje ALT som gÄr automatisk enno

Klokka er fram ein time igjen!!
Ah
 litt lettelse ein 1. pÄskedags morgon
Klokka var feil pĂ„ kjĂžkenet 😀
SOMMARTID!
vart litt lurt eit par sekund der ja
 nesten som 1. april liksom  hehehe
– og vart eigentleg litt lurt av meg sjþlv
. hahaha
stod jo opp ein time for tidlig
.

 

 

 

G O D   P Å S K E

 

💛🙏💛

4 kommentarer
    1. Har nynna endel pĂ„ den sangen idag…… pĂ„skemorgen slukker ikke sorgen for meg – selv etter 22 Ă„r……! Husker jeg var sinna pĂ„ presten i mammas begravelse, da han viste til denne sanglinja i prekenen……! Hmmm……! Men – en klarer Ă„ hanskes med det meste, sĂ„ kanskje er det noe sant i det likevel! 🙂 klemmer

      1. Nei slike tekster visker ikke ut noe og slukker heller ikke noe… men det lindrer litt etter litt “noe” <3 Tenk at du mista mammaen din sĂ„ tidlig <3 Jeg forstĂ„r deg sĂ„ godt, at du blei sinna den gangen, Margrethe! Jeg tror jeg ogsĂ„ hadde blitt det da… 🙁 varm klem til deg inn i denne siste pĂ„skedagen <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg