tankespinn inn i dagen.. allergi…

 

God morgen Norge!

 

 

Allergi…
Ja selv om det er vinter og snø.. så siger det på…
Med plussgrader tetner nesa og hodepinen siger inn… søvnløse netter og nesesprayen tar ikke brodden.
Med de milde vindene kommer alt det som JEG reagerer på… det som ikke står i boka liksom..
Men en ting jeg vet, er at jeg reagerer på furu og gran, or og hassel.…..  selv om prikktesten var negativ på ALT som var på den testen 🙂
Det er alltid en trasig tid selv om dette er den herligste tid pĂĄ ĂĄret, nesten, da alt vĂĄkner til liv igjen etter vinterdvalen.
Jeg ser for meg at om dette skal vedvare, så må jeg rett og slett få en kenacort-injeksjon som er allergisprøyte..
Vi får se hvor lenge jeg klarer å gå med tett nese og kløende øyne og raspete hals og hodepine og trøtt i kroppen…

Og sĂĄnn gĂĄr no dagane !

Om det ikke er verre enn dette, sĂĄ hva klager man for da??

 

 

 

 

Plass nr . 50 =  NINA SPRELL LEVENDE

 

 

 

 

LAG DEG EN FIN DAG OG STÅ DEG SÅ VEL SOM OVERHODET  MULIG <3

 

 

 

 

 

#allergi #tankespinninnidagen #blggeretopphundre #plassnummer50 #topplisten #blogglistentopphundre #bloggere #blogglisten #topphundre

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg