tankespinn inn i dagen…Ă„ret som var og Ă„ret som kjem..

 

God morgen Norge!

Siste dagen i Ă„ret 2021

Ga det deg det du Ăžnska – Ă„ret 2021?
Fekk du oppleve det du hadde satt deg som mÄl?

Om en tenker utenom korona – var vel Ă„ret et godt Ă„r for mange?

For meg har det vÊrt et godt Är pÄ mange mÄter.
Jeg traff C pĂ„ nytt igjen – og alle gode ting er tre sies det 😀
Vi har gjort mange fantastiske ting sammen.
Reist rundt i Norges land og sett sÄ mye flott natur og nye steder.
Bobillivet!

 

 

Ellers havnet jeg i langtidssykemelding..
Det er ikke noe positivt med den situasjonen egentlig – for det har bare balet pĂ„ seg for Ă„ si det slik.
Det er ikke bare ryggen lenger

Men jeg er i systemet, og har troen pÄ at ting ordner seg.

 

 

DAGENS BLOGGERE:

 

Plass nr. 50 =  DEDICAT

 

Plass nr. 71 =  KJÆRLIGHETSTERAPEUTEN

 

Plass nr. 97 =  FAMILIEN BK

 

 

Tilbakeblikk pÄ Ärene fra 2015 da jeg starta denne bloggen,  til dagen i dag:

 

31.12.2015

 

31.12.15

 

31.12.2016

 

31.12.2017

 

31.12.2018

 

31.12.2019

 

31.12.2020

 

 

Siste dagen i Ă„ret – mye Ă„ se tilbake pĂ„ – men forhĂ„pentligvis like mye Ă„ se fremover mot.

Takk for det gamle og velkomment det nye!

 

GODT NYTT ÅR!

 

 

#godmorgenNorge #tankespinninnidagen #godtnyttÄr #tilbakeblikk #ÄrasomhargÄtt

10 kommentarer
    1. Noe ble sikkert bedre enn forventet, og noe verre. Det hadde det sikkert uten korona ogsĂ„. Ønsker deg en fin 31. Desember, 2021 😊

    2. Hei min venn i vest 🙂 Ja her var det mange tanker og mange minner. 🙂 Jeg fikk scrollet meg litt nedover i dine Ă„rsminner pĂ„ bloggen. Vi begynte nok Ă„ blogge omtrent pĂ„ samme tid. Jeg skjĂžnner at det har skjedd mye i livet ditt dette Ă„ret, som sakte tikker mot slutten. Jeg minnes med glede da vi fikk treffe dere her hos meg. Vi skulle bare hatt bedre tid. NĂ„ hĂ„per jeg at helsa fĂ„r et oppsving som merkes. Sender masse gode tanker og krysser virkelig for deg 🙂 Klem fra nord og de beste Ăžnsker for det nye Ă„ret. 🙂 Godt NyttĂ„r 🙂

      1. Tusen takk gode du 😀
        Ja det var veldig artig Ă„ treffes – og jeg tenker vi treffes igjen! Jeg har lyst nordover flere ganger – ta tiden mer rolig neste gang – og nyte mer av Lofoten ikke minst 😀 Man blir liksom ikke ferdig med naturen der nord – det er sĂ„ vakkert! SĂ„ jeg hĂ„per virkelig vi sees i 2022 😀
        Godt nytt Ă„r!

    3. Jeg hadde ett mĂ„l for Ă„ret, og det var Ă„ overleve. Og det har jeg klart, til nĂ„. Dessverre har en del av Ă„ret vĂŠrt sĂ„nn at jeg bare har eksistert. Men jeg har overlevd. Og det har vĂŠrt stunder da jeg trodde jeg gikk mot slutten. Men, jeg er her enda 😀 Og jeg har tenkt Ă„ overleve det nye Ă„ret ogsĂ„. I alle fall hvis det er opp til meg 🙂
      Mye bra har selvsagt ogsĂ„ skjedd dette Ă„ret. Det er en stor glede Ă„ se at barna gjĂžr det bra, at de nĂ„r sine mĂ„l. At familien har det bra, og at jeg har venner som aldri svikter. Livet er absolutt verdt Ă„ leve ♄
      Leit at du har blitt langtidssykemeldt, men sĂ„ er vi jo sĂ„nn bygget at vi gjĂžr det beste vi kan i den situasjonen vi stĂ„r i. Koselig at du har kjĂŠrlighet ogsĂ„ ♄ Jeg tror nok det nye Ă„ret blir et flott Ă„r ♄
      Tusen takk for det gamle, og gĂ„ vel inn i det nye ♄ Klem ♄

      1. Jeg hĂ„per vi gĂ„r vel inn i det nye Ă„ret bĂ„de du og jeg <3 Det er sĂ„ forskjellig man skal kjempe om – og livet kjemper man for sĂ„ godt man kan hele livet om sĂ„ er.. Men det koster… det er det bare den som stĂ„r i det som vet <3 Jeg hĂ„per inderlig du fĂ„r en riktig god opptur inn i det nye Ă„ret og at helsen holder seg stabil og finner sin plass <3 klem

    4. 2021 gikk fort, og mye har skjedd, men stort sett bra. â˜ș
      FĂ„r lese mer etterhvert for de samme tidene du har lagt ut 🙂
      Koselig at du traff C igjen đŸ„° Dere ser ut til Ă„ ha det fint sammen â˜ș❀

    5. Jeg syns 2021 har gitt meg mye fantastisk – flotte turer bĂ„de med bobil og uten! SĂ„ har det selvfĂžlgelig vĂŠrt noen korona-utfordringer pĂ„ flere plan – fĂ„r hĂ„pe det gĂ„r seg til snart! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg