Ă„ret

Korleis har Ă„ret
2017
vore?


Med alt pÄ godt og vondt



..
For det er bÄde gode og vonde stunder for alle og ein kvar, det trur eg vi kan vÊre einige om.

Tilbakeblikk er morosamt, for det meste.

Kva skjedde dette Ă„ret?
For det har gÄtt sabla fort dette Äret, 2017.
Iallefall synes eg det.
 

Året 2017 starta med ein tur til Runde
og om du klikkar pÄ bildet under,
kjem du til Ärets fÞrste tur

SĂ„ kom denne frĂžkna til kvalsvika.
Nytt familiemedlem 🙂

Og da har eg hendene fulle, med opplĂŠring av kvalp.
Men det gÄr fint sjÞlv om det er veldig travelt i denne perioden.
Hunden Leia skal fĂžrst av alt lĂŠre seg Ă„ bli husrein.
Og sakte men sikkert gÄr det seg til bÄde med husreinheit og Ä vÊre aleine heime.

Det er
februar
og ein dag i februar kunne vÊre slik som pÄ bildet under om du klikker pÄ det.

Og sÄnn gÄr no dagane sakte men sikkert mot vÄren.

Mai
du skjþnne milde
.

Det er sommar!
Alle og ein kvar slit med sine ting men gleda over dagen mÄ ein ikkje glÞyme uansett.
Dagen kjem og fer like fort, og av og til merkar ein det ikkje, fĂžr dagen er vekk.
 


Juli

Og gode venninner er pÄ tur og pÄ bildet under blir du med pÄ turen.

 

Gode minner og dei er gode Ă„ plukke fram Ă„ret rundt 🙂

NÄkre  tura blir til mens man er pÄ veg.
SjĂžlv om eg er glad i Ă„ planlegge – sĂ„ kan eg slĂ„ til og ta ting pĂ„ sparket ogsĂ„.
Og denne dagen i 
August
vart ein slik tur til.

Og denne turen (om du  klikkar pÄ bildet) var sÄ flott, at den vil eg gÄ pÄ nytt i 2018,
starte tidleg morgon og gÄ heile vegen ned til FLO.
Men kanskje ikkje berre eg og hunden neste tur 🙂

SÄ kom 
September
med mor og datter-turen.

Gode minner.
Men mykje skjer imylla linjene med oss alle.
Slik er det her i verden.
Ein behÞver ikkje strÞ glitter pÄ alt heller, for ikkje alt som glimrar er av gull.
Året har mange dagar og vi vil no at alt skal vĂŠre godt, men nyheiter fortel om sĂ„ mykje meir.
Triste ting.
Tragedier.
Godt da, Ă„ ha familie, gode venner og trygge rammer.
KjĂŠrlighet.

Oktober
er her
og bobiltreff i kvalsvika
om du klikkar pĂ„ bildet under 🙂

Og sĂ„nn gĂ„r no dagane 🙂

November
gÄr og sÄ er det 

desember
og adventstid.

Og en milepĂŠl i livet for meg.
Ja det er jo det nÄr man er halvt til hundre.

SĂ„ om du klikkar pĂ„ bildet over, ser du kva som skjedde denne dagen 🙂

Ventetida er over og jula kom.
Jula er feira og nyttÄret bankar pÄ dÞra.
Dagen i dag er den siste i Ă„r, i morga ein ny dag og eit nytt Ă„r vil starte.

Mykje har skjedd og mykje vil skje.
SmÄ minner er tatt fram og mange fleire ligg lunt og tatt vare pÄ.

Eg gleder meg over dagane og alle som set farge pÄ livet mitt.
Dokke er alle umistelege.

Familie – venner – kollegaer og andre.
Viktige i kvardagen.

Eg er heldig.
Har familie som vokser til.
Nye mennesker kjem inn i familia med gode verdier.
Godgutane mine med kjĂŠrestar <3
Ja, ikkje anna Ă„ vente eg er stolt.

Eg gleder meg!
Og eg gleder meg til det nye Ă„ret, 2018.

Tusen takk alle!
Året er enno ikkje omme men det gĂ„r Ă„ takke for det som har vore, no pĂ„ opplĂžpssida.

GODT NYTTÅR!!!

#Äret2017 #tilbakeblikk #happynewyear #blogg #deember #sistedagenidesember  #godtnyttÄr

18 kommentarer
    1. For et nydelig bilde der til slutt. Som en iskald pĂ„minnelse om at snart smelter det, og vĂ„ren kommer! Ja, Ă„ret har hatt pluss og minus, det skal vĂŠre visst. NĂ„ fĂ„r vi gĂ„ med forventning inn i et nytt Ă„r. Godt nytt Ă„r til deg. Klemmer og lykke til med det nye Ă„ret! 🙂

    2. En vakker kavalkade over noe som hĂžres ut til Ă„ ha vĂŠrt et flott Ă„r. At det er nedturer, mĂ„ man dessverre regne med – det viktigste er vel at man klarer Ă„ holde hovedfokuset pĂ„ de positive og gode dagene =)
      Ha en riktig fin nyttÄrsaften nÄ, da..og kos deg med resten av Äret =D Klemz

    3. Helene: Tusen takk, Helene 😀 NĂ„ er jeg nesten klar for Ă„ dra pĂ„ kveldsvakt 🙂 Blir der til sene kvelden i dag. Noen mĂ„ jobbe pĂ„ slike dager ogsĂ„, og i Ă„r falt det pĂ„ meg 😀

      klem og gode Ăžnsker for det nye Ă„ret !
      GODT NYTTÅR!

    4. Masse flotte bilder 🙂 Tenk at Leia bare er et Ă„r 🙂 Jeg har liksom “kjent henne” sĂ„ lenge kjennes det som 😀 Er fint Ă„r med mye kos innhold tror jeg du har hatt. HĂ„per du fĂ„r et nydelig et som kommer ogsĂ„ Mette, og at vi treffes igjen <3 klem <3

    5. Takk for et vakkert innlegg – bĂ„de i ord og bilder. Falt litt ekstra for julibildet – det er sĂ„ VELDIG sommer med de prestekragene i forgrunnen. PĂ„ det siste bildet ser det nesten ut som om det er en engel! Nei, vi trenger ikke Ă„ strĂž glitter pĂ„ alt, men vi kan uansett velge hvor vi vil ha hovedfokuset. Jeg har ikke lĂŠrt meg det med Ă„ legge ut bilder som man kan trykke pĂ„ for Ă„ komme inn pĂ„ tidligere innlegg. Det er noe av det jeg har lyst til Ă„ lĂŠre meg av “Tekniske Ting” i Ă„ret som kommer! Ønsker deg GODT NYTT ÅR – og takk for innlegg og kommentarer i Ă„ret som har gĂ„tt! <3

    6. et vakkert innlegg,ja Äret har bydd pÄ triste ting men ogsÄ kjekke ting,vi mÄ alle ta med alt ,men vi kan bestemme oss for Ä fokusere pÄ det som var kjekt :=) riktig godt nytt Är til deg og dine,sÄ treffes vi nok i det nye Äret

    7. Vakkert :)) Har vĂŠrt mange fine turer og fine bilder Ă„ fĂžlge med pĂ„ pĂ„ bloggen din..gleder meg til neste Ă„r ogsĂ„… Klem og godt nyttĂ„r til deg og dine <3

    8. SĂ„ flott oppsummering..og ja..det er bĂ„de opp og nedturer..men det er bra om man husker oppturene best..det er de vi skal leve pĂ„…Ha en god nyttĂ„rsaften, og du skulle kanskje jobbe i dag..sĂ„ god vakt! og GODT NYTT ÅR!

    9. karidansen: Tusen takk for herlig tilbakemelding, karidansen 🙂 Og godt nyttĂ„rs klem til deg <3
      Ja det er litt morsomt Ă„ lage innlegg med tilbakeblikk som jeg har i dette innlegget, og det lĂŠrer du fort etter hvert 😀 Et slikt innlegg mĂ„ hele tiden "lagre utkast" / "midlertidig lagring" for hver gang man lager et innlegg Ă„ klikke pĂ„ 🙂 Jeg er ikke sĂ„ flink forklarer men hjelper gjerne 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg