tankespinn inn i dagen…draumer..

 

God morgen Norge!

 

Nür drømmen er sü virkelig at du tror det skjer.
Alt føles virkelig…
Jeg sitter i et klasserom med utifriluft 
og skal ha en matteprøve… og jeg er ikke god i matte… har aldri helt løst den koden…
Så så jeg utifriluft stille opp første oppgaven fra a til …. og laget strek under hvert svar – som en forberedelse..
og det gjorde jeg ogsĂĽ..
bare at jeg gjorde det på feil side og fant det ikke igjen… og forstod ikke regnestykka…
Og plutselig var jeg ute i bygda der noen i løpet av natta hadde gjort herverk rundt et hus og hengt masse ting og tang opp i trÌr og jeg ville ta en SNAP av det for ü vise hvor dürlig folk oppfører seg
og min bror kom kjørende og jeg fikk ikke snappet…
Så gjekk vi plutselig langs veien –
jeg og min bror og mine to tantejenter,,
og fremme på venstre hånda – litt lenger oppe enn tommelen, hadde jeg plutselig en ekstra finger som hadde vokst ut.
En lillefinger pĂĽ handen som ble usynlig nĂĽr den la seg inn til huden.
Sjokk!
Den mĂĽ opereres vekk!
Så faidet drømmen ut…

Jajaja….

 

 

Plass nr. 50 = NASJONALGASTRO

 

 

 

STÅ DEG VEL!

 

 

 

 

#bloggeretopphundre #tankespinninnidagen #plassnummer50 #topplisten #blogglistentopphundre #blogglisten #bloggere #blogg #stĂĽdegvel

8 kommentarer
    1. Hi hi. Jeg trodde at jeg har gått glipp av noe som utifriluft har funnet på. 🙂
      Ja, i drømmeverden skjer det mye rart:)

    2. Hehe, av og til kan man jo bare lure på hvordan i alle dager sånne spinnville drømmer oppstår😂😜😂

      GODT det bare var en drøm, Mette🙏😅

    3. Hihihi… sĂĽ jeg fikk ogsĂĽ vĂŚre med i drømmen – matte var jo faget jeg likte best da, men….. Resten av drømmen din var jo litt guffen! Det er merkelig hvor mye rart en kan drømme! Jeg er inne i en drømmeperiode nĂĽ…. brĂĽvĂĽkner av at jeg ler og hoier….. :-):-):-)

      1. hehehe ja tenke seg til at du var med i drømmen og at jeg ville gjøre som deg…. det forstĂĽr seg at du er flink i matte, nĂĽr jeg ville “herme” etter deg da 😀 Denne underbevisstheten er noe for seg selv 😀

        ja og hva er det du ler og hoier etter da :_D !!! ???

        klem

        1. Hihi, drømmer er herlige – ja, matte var jeg god i…. men ikke nĂĽ mer akkurat da! NĂĽ er det lissom regnskapsprogrammer, excel og regnemaskin som gjelder! Hihi, ikke alle drømmer som kan fortelles…..men morsomme er de likevel! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg