tankespinn inn i dagen…inspirasjon

 

God morgen Norge!

Ny dag og stadig nye muligheiter

Mange nyttårsforsetter har heilt sikkert gått “ad dunders” allereide
Og ja, der var eg brått veldig negativ?

Og når du leser det, blir du irritert eller kjenner du negativiteten sniker seg innpå
Påvirkar det deg?

No skal eg ikkje skrive om noko negativt
Heller motsatt
Positive ting
Eller – inspirasjon
Eg blir inspirert av så mange bloggar her i bloggverden
Og ein del av mine dikt kjem til liv ut i frå andre sine blogginnlegg – og eg får brått setningar i hodet og lager dikt ut frå inspirasjon
Og eg linkar til bloggane som inspirerte til akkurat DET diket eller innlegget

Vi blir sjølvsagt påvirka av kva andre delar – det vi leser/bilder
Om det er positive eller negative ting
Alt er ikkje berre lykke – sjølv om kanskje mange vil vise akkurat det her inne i bloggverden?
Kva veit eg?
Nei alle følelsesspekter ligg i blogginnlegg
Bilder og dikt og interessante historiar og artige sprell osv

Det er godt å verte inspirert
Eg vart inspirert til eit dikt i dag – frå ein bloggars innlegg 🙂
Herlig!
Eg supar til meg og kosar meg med bloggar frå botn hundre og oppover på lista
Det er så mykje bra og eg blir engasjert!

Eg har ingen nyttårsforsetter
Slutta med det for mange år sidan – fordi dei alltid sprakk
Vil ein verkelig gjere noko – så klarar ein det
Og er eit nyttårsforsett akkurat det som må til – så går ein for det – ikkje noko gale i det
Men ein klarar å få til ting resten av året også!

 

 

DAGENS BLOGGER:

Plass nr. 35 = Lindasakseide
Plass nr. 57 = Hverdagsmagi
Plass nr. 85 = Frkfrontend

 

 

I fjor akkurat på denne dagen var dette innlegget delt :

Ei lita rose

 

 

STÅ DEG VEL

 

6 kommentarer
    1. god morgen .Nyttårsforsett,nei det har jeg ikke tenkt tanken på engang bruker skjelden det ;=) men jeg skal ned minst 3 kilo for det har krøpet på kroppen i desember,men det bør gå med mer bevegelse og kutte ned søtsaker :=)har hele våren på meg hi hi ,jeg blir også inspirert av mange blogger her inne,men jeg kan også komme inn på blogger som er tungleste eller vel negative da klikker jeg meg bare fint ut av den igjen .
      I dag skal jeg gå en snill tur ute ,opperasjonen i går gikk fin ,men om den hjelper meg mot det tenkte hvet jeg ikke før det har gått en mnd eller to ,sånn er det med opperasjoner en hvet ikke på forhånd ,ha en fin dag da

    2. Nydelige bilder. Jeg har heller ingen nyttårsforsetter. Jeg vurderer det hvert år, men lar det være. Det er jo egentlig ikke noe magisk med januar.

    3. Nyttårsforsetter pleier jeg ikke ha. Som deg så tar jeg tak i ting hele året etterhvert som jeg ser det, eller det trengs.
      Jeg blir også inspirert av andre bloggere. Koselig å lese innlegg hos deg og andre. God klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg