tankespinn inn i dagen.. kaffidyr…

 

God morgen Norge!

 

Sol fra klar blå himmel, bittelitt vind i toppen av bjørka.
Det nærmer seg 17. mai.

 

En telefon til Oslo i går kveld og det er så herlig å høre at de åpner opp butikkene rundt omkring.
Nå venter jeg bare på dose nr 2 også blir det tur både til godeste Laila og godeste yngstesønn og kjæreste. Førsteprioritet!
Det gledes mye på forhånd nå 🙂

 

Og midt i all positivitet mister jeg litt grepet over tastaturet her….
Et “kaffidyr” eller “skrukketroll” lister seg langs gulvlista ved stuevinduene…
Hvor i svarteste kom det fra???
Kvalmen skyller over meg og jeg går rolig og henter toalettpapir, tilbake til stua og tar trollet inn i papiret og tilbake til toalettet og trekker i snora. Slik! Borte vekk med hele
#skrukketrollet eller #kaffidyret
Det er bare det at jeg ikke liker slike småkryp,,,,

 

Hva lå ute på blogg 7. mai 2020 kan du se

 

HER ER ENGEL

HER ER FRODITH`S FOTOUTFORDRING

og

HER ER UTE UANSETT

 

 

 

Plass nr. 50  =  JESSICA ENERBERG

 

Plass nr.  71  =  SUPPORTERFRUE

 

Plass nr.  97  =  ELINEREDDERVERDENLITT

 

 

 

LAG DEG EN FIN FREDAG

 

 

Og det som er helt helt sikkert:

NORGE TRENGER BONDEN!!!

 

 

#kaffidyr #skrukketroll #tankespinninnidagen #plassnummer50  #plassnummer71  #plassnummer97 #bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #blogglisten #toppbloggere #topplisten #lagdegenfinfredag #Norgetrengerbonden

10 kommentarer
    1. God formiddag…
      Hos meg kryper de inn…
      Jeg har ikke kjeller og bor i skogen…Her er skrukketroll og edderkopper og maur…
      Blir det for ille tar jeg feiekosten….hehe… De bodde her før meg!
      Klem og fin dag….

    2. Hmmm – skrukketroll har jeg noen av inne, ja…. syns ikke de er så ille.. men edderkopper får jeg helt spader av….! Godt du fikk fjerna udyret… og så får du planlegge og gleeeede deg masse til å kunne ta en Oslo-tur! God klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg