ute uansett

TEIGETUA
STOREVARDEN
OG
RJÅHORNET

 

Ja turen blei liksom til ettersom …..
Med snekkere i hjemmet, orker jeg ikke annet enn være ute 😀
Og når turen vel var i gang, ja da var det bare å gå 🙂

Jeg og hunden Leia hadde både regn, snø, sol og for det meste overskyet ver på denne turen.

Utsikt mot Remøy og Runde.


Ein utgådd sko rett og slett………..

 

Så er vi på TEIGETUA og har utsikt mot kvalsvik i bakgrunnen 🙂

 

 

 

Drikke er godt å gå seg på i fjellet 🙂

 

Her er vi innom STOREVARDEN

 

 

Og her er vi ved RJÅHORNET

 

 

 

Så er det veien tilbake og ned av fjellet 🙂

 

 


Utsikt ned mot Kvalsund, Nerlandsøybrua og Igesundfjellet.

 

 

Det er godt å gå i fjellet når man kan gi seg den tiden man trenger – og ikke bare stresse avgårde og gå turen på kortest mulig tid.
Akkurat det er jeg ferdig med.
Jeg går turen i et godt tempo som passer meg og hunde, og akkurat nå har jeg startet med Prednisolon-kur igjen….Det er det som må til når jeg er nede for telling.
Så turen gjorde seg i sakte tempo og det er ikke noe å stresse etter – bare nyte fuglekvitter, ellers stillhet og den gode mestringen og trimmen en får.

Man skal ikke undervurdere effekten av å være i aktivitet 🙂

 

 

 

#fjelltur #utetid #hundenLeia #mestring #fotografering #fotoglede #selfie

8 kommentarer
    1. Selv om man ikke går i et tempo så svetten siler, så er det likefullt bevegelse og trening. Og masse frisk luft ♥
      Herlige bilder av flott utsikt og mye fint å se 🙂
      Klem

      1. Deilig å være på tur uansett ja 🙂 Og av og til er det godt bare å gå ……….. man tenker så mye rart når man går slik alene og man blir som regel enig med seg selv også 😀 klem

    2. Så flink du er… 🙂 Forstår godt at det ikke er noen stas hjemme når de holder på for fullt. God bedring og gode tanker 🙂 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg