tankespinn inn i dagen…krenkjande?

 

God morgen Norge!

 

Kva skal dei forskjellige yrkesgruppene titulerast som, til slutt…?
Kan ein seie helsesøster, politimann, lensmanskontor, lensmann, jordmor

Eller er det støytande/krenkjande?
Kven er det støytande/krenkjande for?
Det skal verte kjønnsnøytralt!

Eg er berre forundra over at det skal site utvalg i hytt og pine og finne på nye ting… Utvalg her og utvalg der…. og alle skal dei lønnast… men helseNorge skal sparast og kuttast i…

Jaja… eg blir ikkje støtt av lensmann eller politimann eller jordmor eller jordfar….
Det finnast snart ikkje ein ting vi IKKJE blir støtt av – eller er det eg som er likegyldig til dette?

 

 

Plass nr. 50 =  NESFOTBALLEN

 

Plass nr. 71 =  VEGARDSVERDEN

 

Plass nr. 97 =  ELINEREDDERVERDENLITT

 

 

 

GOD NY DAG TIL DEG!

 

 

#plassnummer50 #godnydagtildeg #tankespinninnidagen #godmorgenNorge #plassnummer71 #plassnummer97 #bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #bloggtoppen #bloggere #bloggtoppen #topphundrebloggere

8 kommentarer
    1. eg er heilt enige med deg ,kan ikke navn bare være som det er ,om noen reagerer må det vel være en bitteliten gruppe i så fall ,jeg bryr meg iallefall ikke og vil gjerne att skattepengane blir brukt på mer samfunnsnyttige ting som alle kan nytte godt av

    2. Å jeg er så enig med deg, Mette! Alle har lissom blitt så hårsåre – ingenting skal støte noen! Alt skal være nøytralt! Skal det hete jordmedarbeider på fødeavdelingene kanskje????? Hihi…….! Nei – nå får vi begynne å tenke på det som er viktig i verden istedet – jeg syns det er helt flott med politimann, lensmann og jordmor, jeg! Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg