tankespinn inn i dagen… tørke..

 

God morgen Norge!

Verandadøren er åpen, hunden ligger ute i skyggen og jeg sitter inne og nyter havregryn og kaffe til frukost.
God morgen Norgen surrer på TV og kroppen er stiv og støl.
Varmen er ikke alltid av det gode… forstå det den som vil, men JEG blir ikke myk og ledig i mine ledd når varmen kommer…
Alt hærker… men hva gjør vel det når solen skinner fra klar blå himmel og temperaturen er varmere enn i går…
Det er jo sommer, og den MÅ nytes!

Det som IKKE er så bra, er at det er veldig tørt rundt om nå…
Og derfor tenker jeg det hadde vært godt  med noe regn….
Bare slik at jorda får seg en liten bløyte…

 

 

Plass nr. 50 = INGRID AGUILUZ

 

Plass nr. 71 = Mette Josteinsdatter som er undertegnede her,
og da tar vi heller plass nr. 70…

 

Plass nr. 70 = UTIFRILUFT

 

Plass nr. 97 = TORJUS DØLO

 

 

STÅ DEG VEL INN I FØRSTE JUNIHELGA!

 

 

#stådegvel #tankespinninnidagen #plassnummer97 #plassnummer71 #plassnummer70 #plassnummer50 #bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #toppbloggere #topphundrelista #bloggtoppen

 

6 kommentarer
    1. Hmmm…. så trasig når du verker sånn! Du er likevel så flink til å holde på humøret! Her er det fortsatt vått etter alt regnet…. jeg sender noe oppover…..😘😘

      1. Og så fikk vi litt regn her også og det gjorde bare godt for her har det vært brannfare… veldig tørt har det vært…. 😀 klem

    2. kroppen min er ogra stiv og støl for tiden ,men for min del er det slik om vinteren også :=) det er tørt ute ja ,grønnsakshagen min har det bra ,der går vannsprederen hver dag ,litt verre med bøndene som vil ha litt bedre vekst på gresset og den nye bonden her jeg bor tenkte ikke over att han måtte ha ut kunstgjødsel ,så det gjorde han ferdig først i går ,så han ønsker seg iallefall en dag med regn :=)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg