tankespinn inn i dagen… været, fotokonkurranse og slikt…

 

God morgen Norge!

 

Det er 13. oktober i dag…
Tenke seg til, midten av oktober like rundt hjørnet.
Høsten har virkelig tatt grep.
Jeg har fyrt i peisen allerede, litt for varmen og litt for kosen 😀
Har fyrt av første utebål i høsten og er klar for turer med “stormkjøkken” og flere “utebål” når det måtte by seg 🙂

 

 

13. oktober 2020 lag jeg ut dette:

AKKURAT NO ER EG SLIK

 

 

Været er jo det vi er mye opptatt av…
Og her på disse kanter er det rått og vått…
Sånn rundt 7-8 grader – og jeg vet noen som har skiftet om til piggdekk allerede…
Jeg venter en stund til…
Jeg sparer ikke på piggene, men tenker at jeg ikke skal over noe fjell foreløpig og skal ikke kjøre tidlig morgen eller sene kvelden – ikke med det jeg vet nå….
Så da venter jeg med de piggdekka….

 

 

Plass nr. 50 = JESSICAENERBERG

 

Plass nr. 71 = DAMERFORFAEN

 

Plass nr. 97 = ENGLAS

 

 

 

 

Og forresten!
Har du vært innom UTIFRILUFT og sett alle bildene som stilles ut der?
Hun har nemlig feiret årsdag på blogg og har hatt fotokonkurranse.
Nå skal det stemmes!
Har du stemt??
Om ikke, så klikk HER og se alle de flotte bidragene 🙂

 

 

 

Stå deg vel inn i den nye dagen 

 

 

 

#tankespinninnidagen #akkuratnoeregslik #13oktober #plassnummer50 #plassnummer71 #plassnummer97 #bloggtoppen #bloggeretopphundre #blogglistentopphundre #minedikt #etdiktomdagen #stådegvel

6 kommentarer
    1. Ja vi er veldig opptatt av været vi nordmenn, vet ikke om det er unikt for oss. Har noen svenske bloggvenner, og de skriver langt mindre om været enn vi gjør 😉 Jeg har vært innom utifriluft sin fotokonkurranse, deltatt og stemt, og det skal bli spennende å se hvem som får flest stemmer 😊

    2. Tusen takk for linking og gode ord, Mette! Det har vært så gøy med konkurranse igjen! Jeg legger om til vinterdekk i morra, men jeg kjører piggfritt (kjekt å gjøre det nå – jeg har dekkhotell, og de legger om – så slipper jeg kø når alle skal gjøre det)! Klemmer <3

      1. Jeg har også dekk-hotell 🙂 Veldig greit det – så tar de vare på dekka og vasker de og ser om jeg trenger nye osv 😀 Jeg venter en stund til 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg