tankespinn inn i dagen vranga – enda et år

 

God morgen Norge!

 

Ka i alle dagar!
Trusa på vranga
Skjedde i går det da
Har det hatt konsekvensar?
Nei kan ikkje tenkje på nokon
Sov no godt i natt…
Jaja den var god på rette-sida også den trusa
Ja, i og med eg ikkje merka noka forskjell
Eller, kanskje eg merka noko,men lot det være?
Men best å være på den trygge sida, og ta den rett på i dag

 

Kan ikkje sei anna enn at her må det jobbast på
Ingen nyttårsforsetter – men at midjemålet må skjerpast litt, ja det er heilt sikkert
For mykje godt i desember gjer sitt
Men om trusa på vranga hadde noko med vekta å gjere i dag, det gjenstår å finne ut av
Sjølv kor flink eg har vore i dei sju heile dagane eller var det fire/fem dagane – og vekta står på det same – då veit ikkje eg – så ja – trusa er snudd!

Full skjerpings!
Null brus og null sukker har ingen skade av å kutte ut ei periode, i alle fall ikkje eg
Ja, det blir no ikkje NULL sukker – for det er alltids sukker i den maten ein et

Men det eg meinar; null sjokolade null kaker og null søtsaker

Ja eg har det betre UTAN SUKKER berre så det er sagt,
men lider av cravings – så for meg er det lurast å la søtsaker være
Får eg søtsuget…. ja då er det fare på ferde – då et eg til eg nesten spyr… sånn er det med den saken
Det var litt av eit innlegg vel?
Tonkar og greier, om truse på vranga og cravings og søtsaker og slikt
Men det er kvardagen det, på godt og vondt
Tankane spinner om så mykje rart

 

Og då kom eg på den gongen i 2016 det gjekk skikkelig gale, med trusa på vranga!

Og så er det viktig med den daglige treninga!
Gå tur og trene styrke
På kva måte det blir gjort, er opp til kvar enkelt
Eg saknar turvennen min, Leia  – og får manko på minst EIN tur pr dag
Men tur blir det, uansett ver og vind – det er heilt sikkert!

Og ei som imponerar meg stort, det er bloggeren SOLLIV – som går og går og går!
Wow seier eg berre!

 

Har du nyttårsforsett?
Får du cravings av og til – og spiser til du ikkje orkar meir – eller at det er tomt – ferdig med det!?

 

 

DAGENS BLOGGER:

Plass nr. 92 = Hildes-Bokblogg
Plass nr. 14 = Kjerringtanker
Plass nr. 42 = Monkamdesign

 

 

Tilbakeblikk til same dato åra før, der enda eit år kan leggjast til:

 

8. januar 2016 – ingen innlegg

 

8. januar 2017 – Hjemkomst med lille vakre hunden Leia

 

8. januar 2018 – Lykka er – mine dikt

 

8. januar 2019 – Tankespinn

 

8. januar 2020 – Der båra bryt – ved Golleneset fyr

 

8. januar 2021 – Skal tru.. og fjelltur

 

8. januar 2022 – Molo – Flø

 

8. januar 2023 – Utetid til Runde i godt lag med Eva HL

 

 

Lag deg ei så fin ny veke som overhodet mogleg

 

8 kommentarer
    1. Så herlig så herlig…Truser er viktig for forbrenningen…hehe…Lo godt da jeg leste det i stad… 🌸
      Fint fortalt…
      Og tusen takk da,,,,går og går, er glad i det litt tungvinte livet jeg..
      Får mindre stress og føler mer velbehag..Så herlig å være ute og i disse tider så blir det gåing
      med oppgaver og ikke bare gå for gå..Komme seg til og fra jobb, butikken, sykehjemmet osv..
      Klems…

    2. ja sånn er livet,må skjerpe midjemålet jeg også ,og jeg måå bevege meg mer ,jeg er godt i gang og skal nok greie det ,farlig å spise en sjokolade ja ,kjenner til det ,men jeg hvet att jeg kan være målbevist også da greier jeg å stoppe selv etter en bit :=)den biten får jeg spare til det er helg ,iallefall til det er tomt i eska vi fikk til jul ,nytt blir ikke kjøpt

    3. Hihi, trusa på vranga er nok ikke bra………..! Midjemål og cravings – jepp – men ikke nå i det siste – jeg har vært flink siden slutten av juli nå – og det funker! Lykke til med opplegget – klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg