utetid…

 

I gÄr var det hele 11 grader pÄ kveldinga!
Da snakker man skifte av vĂŠr altsĂ„â€ŠđŸŒŹ

I dag er det ogsÄ mildt, og i stedet for Ä gÄ pÄ glattisen her jeg bor, tar jeg turen mot Runde

Ringer Eva og lurer pĂ„ om hun vil vĂŠre med til Runde – og det ville hun – og vi gjekk tur til MĂ„geneset.
Heldigvis ikke is pÄ veien!

 

Noen har gÄtt fra vinter/fjell-skoen sin


đŸ„ŸđŸ„Ÿ

 

Utsikt mot Kvalsvik bak Leia 😊

 

Fotograf: Eva HL

 

 

Tung sjþ – flott lys og sjþsprþyt

Ute ved havet 🌊

Herlig Ä vÊre ute pÄ tur!!

13 kommentarer
    1. Nydelige bilder og for en temperatur dere har!đŸ€©
      Her er det ogsÄ litt mildvÊr, men ikke mer enn 3 plussgrader.
      Ha en fin sĂžndagskveld!đŸ€—

    2. Hadde jeg bodd i nÊrheten, hadde jeg svÊrt gjerne blitt med pÄ en slik tur!
      Du er heldig som bor med nĂŠr tilgang til slike omgivelser, Mette! ❀

      1. Tusen takk 🙂 Ja jeg ser pĂ„ meg selv som heldig – og bruker naturen som best – og kjĂžrer en del for Ă„ komme til noen av turene, men det er ikke noen avstander Ă„ snakke om. Det er jo dette med Ă„ skifte pĂ„ omgivelsene – og det ER vakkert rundt her 🙂 Vakkert hos deg ogsĂ„!

        1. Takk, ja vakkert her ogsĂ„, men helt annerledes. Det er jo det som er sĂ„ fint med landet vĂ„rt! đŸ€—

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg