tankespinn inn idagen.. gammelt nytt i øverste etasje…

 

God morgen Norge!

 

Skodda ligger tett over bygda…
Hvitt slør siger til og fra…
Siste dagen i mai – og så er sommeren her
Det som er greit, er at skodda sakte men sikkert forsvinner…
Forhåpentligvis!

 

Siste dagen i mai 2020 så slik ut med båttur til Bjørke og forbi 🙂
Og kanskje kan dagen i dag bli slik etter hvert?

Og gammelt nytt i øverste etasje ……

 

Det er morsomt å ha disse tilbakeblikkene av og til – og kanskje får man seg en AHA-opplevelse innimellom.

 

 

Plass nr. 50 = HOBBYOKONOMEN

 

Plass nr. 71 = HANNEHOME

 

Plass nr. 97 = FRILUFTSHEIDI

 

 

 

 

LAG DEG EN FIN MANDAG

 

 

#plassnummer97 #lagdegenfindag #plassnummer71 #bloggeretopphundre #plassnummer50 #blogglistentopphundre #toppbloggere #bloggtoppen #topphundre

4 kommentarer
    1. god morgen ,tåke her også men tipper den forsvinner etterhvert :=) ja desverre var vi borte da dere suste forbi i båt ,men nå er vi hjemme :=) har ikke vært på overnatting ennå i bobilen ,ikke sikkert det blir i juni heller vi får se :=) i dag skal jeg jobbe med trær i hagen så får jeg se om jeg har styrke til jobben

      1. Ja jeg har lyst innover en tur til deres trakter igjen en varm sommerdag 😀 Da melder jeg deg 😀 Jeg skal prøve meg på en liten fjelltur…. gå ulendt… er sykemeldt og asfalt er drepen…. kroppen er i lock-down :-/ Men jeg vet jo at det går seg til med tiden… Ta det med ro i hagen nå da og ikke gjør så mye at du ligger rett ut 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg