tirsdag, skyer, vakre farger og gryxen…

 

 

Frisørtime 09.00  er vel egentlig litt tidlig…  men la gå…
Frisør måtte jeg til – og tida der er bare så behagelig


Og ellers blei det en tur bak ved Gamleeidet,
inn i blåtimen
Eller rett og slett inn i “rosa-timen”

Du verden så vakre farger!


Gikk helt greit å gå her uten pigger under skoa… men det ER glatt ute rundt forbi nå….

 

Skyer
Så vakre der de svever og forandrer farge

Det er som fløyel….

 

Men bitende kaldt!
Minus 7 grader viser måleren nå…
Det er ikke verst for å være på disse kanter

Jeg savner prinsessa mi….
Gode turvennen min, Leia 🐕

 

Lag deg en fin fin tirsdag videre!
Her blir det kor-øving om litt 😀

💜🩷💜

Følger du med på nomineringene inne hos bloggeren GRYENDE og hennes GRYXEN-AWARDS
Mange nominerte og som blir nominert nå fremover i adventstiden 🙂 Følg med!
Spennende!

12 kommentarer
    1. du det var vakkert hos dere i dag ,9 er tidlig ja ,jeg var i Volda hos fysioterapaut kl 9 tidlig det også :=) men vi greier det vi .
      Kaldt ja ,snart -9 hos oss nå det går litt opp og ned mellom -8,9 og 8,5, men du verden det er vakkert ute da

    2. Så vakre bilder og fin himmel og skyer…nydelig..
      November gir oss masse fint, mye vakkert å se der ute. Du var flott med hette – helt perfekt med håret – stod i stil..
      Stakkars lille prinseessa som ble syk..tenker mye på dere <3

      1. Tusen takk gode du 🙂 Savnet kommer i bølger… <3 hun var så god <3 Vi minnes jo dyra vi er glade i når de ikke er lenger <3 klems

    3. Så vakre bilder med flott lys! <3 frisørtime er deilig altså! Jeg var der for halvannen uke siden…..! Gryxen følger jeg med på – moro! Klemmer <3

          1. Prisen har steget litt her…. jeg har foliestriper… sikkert ikke dyrere enn de man drar ut fra hette… så tok jeg en glans og kjøpte et produkt – så det var nok ikke sååå dyrt for selve besøket – men uansett – veldig dyrt! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg