tropenatt og tropesøndag

SØNDAGS MORGEN

 

Og det er så varmt som bare det………..

Det har vært tropenatt – og ingen av oss har sovet noe særlig denne natten…

Og jeg klager ikke!!

Men det er jo varmt 😀

Det er meldt regn i dag – og det skal bli godt for både menneske og natur.
Nå er det tørt ute!
Også får vi kjølet oss ned litt.

Må innrømme at jeg blir MEGA “mødd” av varme 🙂

Men herlige sommeren!

Og morgentur i bygda vart det – selv om det også er veldig varmt for hunden.

 

“Graset er grønare på den andre siden?”   hihihi

 

 

 

 

 

 


#hundenLeia og #hundenSaga

 

 

 

#varmtja

 

 

 

 

 

Nå bare venter vi på litt kaldere luft her…………………
Regnet kommer – for skyene holder å “lage seg til”.

 

GOD SØNDAG TIL DERE DER UTE – OG TUSEN TAKK FOR AT DU ER INNOM MEG HER !

 

 

 

 

#søndagsvibber #søndagstur #morgentur #tropenatt #fotoglede #hobbyfotograf #foto #minebilder #bygda

2 kommentarer
    1. Her har det regnet masse – og tordna i natt – så nå er det ikke så varmt lenger! Gleder meg bare til det blir slutt på disse styrt-bygene nå…. gode klemmer <3

      1. Ja her regnet det i går – slik av og til – og i dag skinner solen igjen……….. jeg blir fort lei varmen – men det er jo sommer og da får man ta det som det er og herlig er det jo – i sommervarmen 😀 Forbereder meg på et oar nattevakter jeg nå 😀 klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg