ukens planer…gratinert kyllingrett og korrupsjon…

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

God morgen Norge!

I skrivende stund sitter jeg godt plassert i stua, frukosten er fortært og kaffe nytes.
God Morgen Norge står og surrer på TV – og ute regner det.
I kjelleren surrer allerede en vaskemaskin.
Ny dag!

 

I bloggverden ser det slik ut i dag:

 

Plass nr, 25 = KJERRINGTANKER
Denne ukens planer.

 

Plass nr. 55 = APERITIVO MAT
Gratinert kyllingrett.

 

og

 

Plass nr. 100 = BUNNYTRASH
Religion, ideologi, korrupsjon og propaganda!

 

 

Denne ukens planer for min del…..
Jeg liker å planlegge – og spesielt er jeg innom YR og ser an veret – om jeg har fri fra jobb og kan planlegge en lengre fjelltur liksom.
Denne uken må jeg prøve å få til en tur mot Ålesund med moderen – hun har noen ærend der….
Kor-øving og trening.
Mye er allerede planlagt på forhånd, da jeg går på “timer” der jeg trener, og kor-øving er en dag i uka.
Men, jeg liker ĂĄ planlegge!

 

Kylling er godt!
Jeg liker ĂĄ woke bĂĄde med og uten kylling.
Jepp, kylling er godt, men ikke ĂĄ ha det alt for ofte.

 

Jeg stĂĄr fortsatt i statskirken.
Jeg er enig i at religion/kristendom er roten til MYE vondt.
Men…..

 

 

 

#bloggtoppen #bloggere #bloggeretopphundre #blogglisten #blogglistentopphundre

6 kommentarer
    1. det er fornuftig å se på værmeldingen ,planlegge litt etter det om en kan :=) det gjorde jeg da jeg bestilte tannlege timen for å fikse to tenner,i morgen :=) da skal det være fint vær,etter timen har jeg planlagt å gå rundt rotevatnet :=)

      1. Ă…ĂĄĂĄĂĄĂĄ skulle ha planlagt sammen med deg! For jeg skal følge moderen til Ă…lesund i morgen…. hun mĂĄ og fĂĄ ordnet noe pĂĄ ĂĄse sykehus…

    2. Kjekt ĂĄ se pĂĄ værmeldinga – selvom det ikke er alltid det blir som meldt….. Jeg spiser mye kylling – en favoritt…. woker, steker, ordner….. stĂĄr ogsĂĄ i statskirka! Og selvom religion er rota til mye fælt, sĂĄ er det mye bra som følger med det da! Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg